کد خبر : 102787
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:36

تعهد اردوغان به ادامه حمایت‌ها از فلسطین در مبارزه با کرونا

تعهد اردوغان به ادامه حمایت‌ها از فلسطین در مبارزه با کرونا

رئیس جمهوری ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین متعهد شد حمایت‌های آنکارا از فلسطین در مبارزه با ویروس کرونا ادامه یابند. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، طبق بیانیه منتشر شده از سوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور در تماس تلفنی با

تعهد اردوغان به ادامه حمایت‌ها از فلسطین در مبارزه با کرونا

رئیس جمهوری ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین متعهد شد حمایت‌های آنکارا از فلسطین در مبارزه با ویروس کرونا ادامه یابند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، طبق بیانیه منتشر شده از سوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور در تماس تلفنی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن بررسی روابط دوجانبه، آخرین تحولات فلسطین و برخی مسایل منطقه‌ای، تعهد داد حمایت‌های کشورش از فلسطین در زمینه مبارزه با ویروس کرونا ادامه یابند.

طبق این بیانیه، اردوغان بر آمادگی کامل کشورش برای همکاری با فلسطین در این زمینه تاکید کرد.

اردوغان روز شنبه نیز با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس تلفنی در مورد آخرین تحولات فلسطین و راه‌های مقابله با ویروس کرونا بحث و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح