کد خبر : 81953
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 20:59

تعطیلی ادارات دولتی استان اصفهان در روزهای پنجشنبه

تعطیلی ادارات دولتی استان اصفهان در روزهای پنجشنبه

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با توجه به ضرورت تامین برق مورد نیاز بخش های ضروری، ادارات استان اصفهان تا پایان مرداد ماه پنجشنبه ها تعطیل هستند. به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی اظهار کرد: ادارات و سازمان‌های دولتی

تعطیلی ادارات دولتی استان اصفهان  در روزهای پنجشنبه

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با توجه به ضرورت تامین برق مورد نیاز بخش های ضروری، ادارات استان اصفهان تا پایان مرداد ماه پنجشنبه ها تعطیل هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی اظهار کرد: ادارات و سازمان‌های دولتی استان اصفهان در روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه های امدادی، اضطراری و عملیاتی تا پایان مرداد ماه در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این مصوبه از فردا در سطح استان اجرایی می شود و تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای هوا و لزوم رعایت و کاهش انرژی در  خصوص تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی طی روزهای آینده بر اساس نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران دستگاه های اجرایی استان تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح