کد خبر : 73197
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 22:09

تعادل خرید و فروش بازار بورس در زنجان

تعادل خرید و فروش بازار بورس در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۵۰ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۰ درصد نیز به فروش سهام، اختصاص یافت. اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات منتهی به ۲ تیرماه، اظهار کرد: در این مدت ۱۰۹ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۶۹۸ سهم و حق تقدم سهام در بورس

تعادل خرید و فروش بازار بورس در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۵۰ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۰ درصد نیز به فروش سهام، اختصاص یافت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات منتهی به ۲ تیرماه، اظهار کرد: در این مدت ۱۰۹ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۶۹۸ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

وی افزود: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته بورس منطقه زنجان بیش از ۷۵۴ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۱۴۶ هزار ریال بود که ۲۳ درصد نسبت به هفته ماقبل، رشد داشت.

این مسئول در رابطه با ارزش معاملات انجام شده، ادامه داد: سهام خریداری‌ شده در این مدت بیش از ۳۵۷ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۲۱۸ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۳۷۸ میلیارد و ۷۳۵ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: این معاملات توسط ۲۳ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

نجفی، از برابر بودن میزان خرید و فروش سهام در بورس منطقه زنجان طی هفته گذشته خبر داد و یادآور شد: ۵۰ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۰ درصد نیز به فروش سهام، اختصاص یافت.

وی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (۲۲ تا ۲۶ خرداد)، خاطرنشان کرد: در این مدت ۹۹ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۵۱۰ سهم و حق تقدم سهام در مجموع به ارزش بیش از ۶۱۱ میلیارد و ۳۳۱ میلیون و ۲۷۱ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح