کد خبر : 12548
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:28

تسهیل شرایط آموزش حضوری در شاهین‌شهر

تسهیل شرایط آموزش حضوری در شاهین‌شهر

 رئیس اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر از اختصاص یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون به دانش‌آموزان، فراهم ساختن شرایط آشنایی با مفاهیم آموزشی برای پایه‌های اول و دوم دبستان و امکان مهارت آموزی عملی برای هنرجویان هنرستانی در شاهین شهر، خبرداد. حامد عجبی با اشاره به پاندمی کرونا و اثرات شیوع این ویروس بر آموزش حضوری دانش‌آموزان،

تسهیل شرایط آموزش حضوری در شاهین‌شهر

 رئیس اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر از اختصاص یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون به دانش‌آموزان، فراهم ساختن شرایط آشنایی با مفاهیم آموزشی برای پایه‌های اول و دوم دبستان و امکان مهارت آموزی عملی برای هنرجویان هنرستانی در شاهین شهر، خبرداد.

حامد عجبی با اشاره به پاندمی کرونا و اثرات شیوع این ویروس بر آموزش حضوری دانش‌آموزان، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ و اعلام خبر واکسیناسیون دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال با تصمیم کارگروه آموزش و پروش در ستاد مقابله با کرونای شاهین‌شهر و میمه و همکاری شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه امکان واکسینه شدن دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال (دوره‌های متوسطه اول و دوم) مهیا شد.
وی با بیان اینکه یک مرکز واکسیناسیون در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته ‌است، افزود: به منظور تسهیل روند واکسیناسیون، مرکز تجمیعی واکسیناسیون گلدیس تا پایان مهرماه مختص واکسینه کردن دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال بوده و دانش‌آموزان مطابق با ضوابط و قوانین برگزاری اردو (روزهای زوج دانش‌آموزان دختر و روزهای فرد دانش‌آموزان پسر) با رضایت‌نامه کتبی می‌توانند در این محل واکسینه شوند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر با بیان اینکه آغاز شیوع همه‌گیری کرونا امکان آموختن حضوری را از دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم دبستان سلب کرده ‌است، خاطرنشان‌کرد: برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم دبستان با مفاهیم آموزشی مدرسه نظیر آشنایی با کادر آموزشی، شرایط مدرسه، کلاس‌های درسی و … در کارگروه آموزش و پرورش ستاد مقابله با کرونای شاهین شهر و میمه مصوب شد تا پایان مهرماه دانش‌آموزان با رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی، بخشنامه‌های ابلاغی و نیز رضایت‌نامه کتبی والدین تا حداکثر ۵۰ نفر ظرفیت در حیاط مدارس حاضر و با مدرسه، معلم‌ها و شرایط آموزشی آشنا شوند.
عجبی با تاکید بر ضرورت آموزش عملی برای هنرجویان هنرستانی، تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی هنرستان‌ها برای مهارت اندوزی هنرجویان دو روز در هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع بیش از ۵۰ نفر در حیاط هنرستان به هنرجویان خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح