کد خبر : 2231
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 14:54

تزریق ۲۲هزار و ۸۰۰ دز واکسن کرونا طی دو روز در کهگیلویه و بویراحمد

تزریق ۲۲هزار و ۸۰۰ دز واکسن کرونا طی دو روز در کهگیلویه و بویراحمد

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی دو روز گذشته ۲۲ هزار و ۸۰۰ دُز واکسن در استان کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد. محمدمهدی بانشی در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار ۲۰ هزار سهمیه مازاد واکسن به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد تا افراد در

تزریق ۲۲هزار و ۸۰۰ دز واکسن کرونا طی دو روز در کهگیلویه و بویراحمد

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی دو روز گذشته ۲۲ هزار و ۸۰۰ دُز واکسن در استان کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد.

محمدمهدی بانشی در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار ۲۰ هزار سهمیه مازاد واکسن به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد تا افراد در معرض خطر واکسینه شوند.
وی با قدردانی از اقدامات استاندار کهکیلویه و بویراحمد در مقابله جدی با کرونا اظهارکرد: دکتر کلانتری همچنان مانند روز اول شیوع کرونا پای کار است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به عملکرد عالی استان در زمینه تزریق واکسن کرونا خاطرنشان کرد: روز گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ دُز واکسن کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تزریق کردیم در حالی که در کل کشور ۴۸۶ هزار دُز واکسن تزریق شده بود درحالی که سهم ما ۴۲۰۰ دُز بود و به این ترتیب ۲.۵۷ برابر میانگین کشوری تزریق داشتیم.
بانشی تصریح کرد: امروز نیز پیش بینی می شود که ۱۲ هزار دُز واکسن در استان تززیق شود که این هم اقدامی بی نظیر بوده و ۳.۲ برابر میانگین کشوری تزریق داشته‌ایم.
وی ادامه داد: نگران بودیم که سایر خدمات ما کاهش پیدا کند اما روز گذشته ۴۷ هزار خدمت در استان داشته ایم که میانگین آن ۲.۴۷ برابر کشور خدمت بوده و نشان دهنده اینست که از خدمات مراقبتی غافل نشده‌ایم.
معاون بهداشتی علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: نکته امیدوار کننده این است که تب کرونا در سیستان و بلوچستان در حال کاهش بوده اما هرمزگان همچنان در حالت قبل است.
بانشی در خصوص میزان رعایت پروتکل‌ها تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین صنوف تا ۷۵ درصد رعایت می شود که با این وضع باید انتظار تعطیلی گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ را نیز داشته باشیم اما رعایت پروتکل‌ها در بین مردم متاسفانه به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: تالارها عروسی خوشبختانه در اکثر شهرستان ها تعطیل شدند در بویراحمد تا یکشنبه می‌توانند فعال باشند آن هم با ۳۰ درصد ظرفیت که بعد از آن به ماه محرم و تعطیلی کلی می‌رسیم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح