کد خبر : 75356
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 1:33

تزریق ۱۱ هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدفِ ورامین

تزریق ۱۱ هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدفِ ورامین

ایسنا/تهران فرماندارشهرستان ورامین گفت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون حدود ۱۱ هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد،۶۴۷۶ دُز مربوط به سالمندان بالای ۷۰ سال و بر اساس سامانه سیب است. به گزارش ایسنا، حسین کاغذلو پیش از ظهر سه‌شنبه هشتم تیر ماه در جلسه ستاد کرونا که در

تزریق ۱۱ هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدفِ ورامین

ایسنا/تهران فرماندارشهرستان ورامین گفت: از آغاز زمان تزریق واکسن کرونا تاکنون حدود ۱۱ هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد،۶۴۷۶ دُز مربوط به سالمندان بالای ۷۰ سال و بر اساس سامانه سیب است.

به گزارش ایسنا، حسین کاغذلو پیش از ظهر سه‌شنبه هشتم تیر ماه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بسیج محله محور شهید سلیمانی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون تعداد ۹۴۴۳ مورد تست سریع (Rapid) و ۵۶۵۸ مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت، سلامتی ۱۵ هزار و ۱۶۹ نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.

فرماندار ورامین افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون ۱۲۶۰مورد بازرسی از مناطق مختلف ورمین انجام شده که از این تعداد، ۲۴۵۷ مورد به صدور اخطار و ۱۳۸ مورد به پلمب واحدهای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، منجر شد.

این مقام مسئول گفت: طی این مدت، ۳۱۶ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

کاغذلو گفت: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند ، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۲۸ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۹ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) تا کنون  ۱۴ هزار و ۶۵۹ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، ۸ هزار و ۶۴۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند،۶۰۱۷ نفر بستری و در و ۳۷۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.

فرماندار ورامین گفت: بر اساس شرایط و الزامات موجود، ۵۶ مکان عمومی در شهرستان ورامین گندزدایی شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح