کد خبر : 106228
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 14:56

ترمیم شبکه‌های سرقتی تلفن ثابت با کمک فرمانداری، دهیاری و بخش‌داری‌ها

ترمیم شبکه‌های سرقتی تلفن ثابت با کمک فرمانداری، دهیاری و بخش‌داری‌ها

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: با توجه به کمبود اعتبارات از خود فرمانداری‌ها، بخش‌داری‌ها و دهیاری‌ها برای ترمیم شبکه سرقت شده تلفن ثابت و تبدیل آن به خاکی کمک گرفته‌ایم. نبی‌اله شمسی‌فر، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعدادی از روستاهای ما به‌دلیل سرقت کابل‌ها ارتباط تلفن ثابتشان دچار مشکل و اختلال شده و به

ترمیم شبکه‌های سرقتی تلفن ثابت با کمک فرمانداری، دهیاری و بخش‌داری‌ها

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: با توجه به کمبود اعتبارات از خود فرمانداری‌ها، بخش‌داری‌ها و دهیاری‌ها برای ترمیم شبکه سرقت شده تلفن ثابت و تبدیل آن به خاکی کمک گرفته‌ایم.

نبی‌اله شمسی‌فر، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعدادی از روستاهای ما به‌دلیل سرقت کابل‌ها ارتباط تلفن ثابتشان دچار مشکل و اختلال شده و به خاطر کمبود بودجه سرمایه‌ای ما و حجم بالای این معضل امکان ترمیم همه سرقت‌ها را در استان نداریم ولی آمدیم یک اولویت بندی انجام دادیم و از کمک فرمانداری‌ها، بخش‌داری‌ها و دهیاری‌ها استفاده کردیم که خروجی خوبی داشت.

وی ادامه داد: به جای اینکه از همین اعتبارات محدود بتوانیم کابل شبکه تلفن ثابت تعداد کمی روستا را خاکی کنیم، از دهیاری‌ها و بخش‌داری‌ها خواستیم که در حفاری‌ها و رفع معارضین به ما کمک کنند و تجهیزات و اجرا بر عهده ما باشد که تا این لحظه تعداد زیادی از روستاها که با این سبک با ما مشارکت داشتند عملیات انجام شده که آخرین آن‌ها روستاهای تیمورآباد و کیان‌آباد پلدختر بود.

شمسی‌فر عنوان کرد: این آمادگی وجود دارد که اگر مشارکت باشد تعدادی دیگر از روستاهایی که با این معضل واجه هستند را به صورت خاکی و زمینی اجرا کنیم که مشکل به صورت اساسی حل شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: در حوزه تلفن همراه نیز ما تابع ابلاغیه‌های وزارت ارتباطات هستیم، اگر وزارت برای پوشش و ارتقاء تکنولوژی از ۲G به  ۳G و ۴G با اپراتور همراه اول به توافقی برسند و این اپراتور به عنوان ابلاغیه به مخابرات مناطق و استان ابلاغ کند در اسرع وقت مجری این پروژه خواهیم بود و تا الان نیز تمامی برنامه‌های ابلاغی جهت ارتقاء تکنولوژی سایت‌های روستایی را بجز چهار روستای  سرقلعه، دره چین و امامزاده محمدبن حسن و دستگرد الیگودرز که در حال انجام هستند، انجام داده‌ایم.

وی بیان کرد: اطلاع دادند که وزارت ارتباطات در حال دادن سهمیه جدید به استان‌ها برای ارتقاء سایت‌های روستایی است که به محض ابلاغ در دستور کار قرار می‌دهیم.

این مسئول اظهار کرد: امیدواریم در استان با حمایت مسئولان و همدلی و وفاقی که در بین همکاران وجود دارد بتوانیم به رتبه‌های مطلوب‌تری از ۱۲ اُم برسیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح