کد خبر : 13815
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 1:15

تردد مسافران مناطق تهران و کرج به اصفهان ممنوع شد

تردد مسافران مناطق تهران و کرج به اصفهان ممنوع شد

 سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: بر اساس تصمیم این ستاد با توجه به قرار گرفتن تهران و کرج در وضعیت نارنجی کرونا، سفر اهالی این شهرها به استان اصفهان ممنوع شده است. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حجت الله غلامی، اظهار

تردد مسافران مناطق تهران و کرج به اصفهان ممنوع شد

 سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: بر اساس تصمیم این ستاد با توجه به قرار گرفتن تهران و کرج در وضعیت نارنجی کرونا، سفر اهالی این شهرها به استان اصفهان ممنوع شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حجت الله غلامی، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن تهران و کرج در وضعیت نارنجی کرونا، سفر اهالی این شهرها به این استان ممنوع شده است، به همین دلیل ترددها از سمت شاهین شهر و کاشان محدود خواهد شد و الزامی است مسافران شهرهای یادشده ۲۴ ساعت آینده این استان را ترک کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این زمان خودروهای پلاک تهران و کرج در استان اصفهان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و در مرحله دوم در صورت رعایت نکردن این دستورالعمل ستاد کرونا خودروی آن‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح