کد خبر : 121193
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 1:36

تردد روان در بهشت زهرا(س)/ تعامل بی‌سابقه مردم با مسئولان

تردد روان در بهشت زهرا(س)/ تعامل بی‌سابقه مردم با مسئولان

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از تردد روان در مجموعه بهشت زهرا(س) خبر داد و افزود: دربهشت زهرا ترافیکی وجود ندارد و باید قدردان مشارکت و همکاری شهروندان تهرانی برای عدم مراجعه به بهشت زهرا در ایام پایانی سال باشیم، به این ترتیب که با درخواست مسئولان و همکاری مردم، بی‌سابقه‌ترین تعامل میان مسئولان و مردم

تردد روان در بهشت زهرا(س)/ تعامل بی‌سابقه مردم با مسئولان

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از تردد روان در مجموعه بهشت زهرا(س) خبر داد و افزود: دربهشت زهرا ترافیکی وجود ندارد و باید قدردان مشارکت و همکاری شهروندان تهرانی برای عدم مراجعه به بهشت زهرا در ایام پایانی سال باشیم، به این ترتیب که با درخواست مسئولان و همکاری مردم، بی‌سابقه‌ترین تعامل میان مسئولان و مردم رقم خورد.

سعید خال در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محدوده بهشت زهرا(س) گفت: امروز نیز با همکاری و توجه خوب شهروندان در محدوده داخلی بهشت زهرا(س) ترافیکی مشاهده نمی شود و تردد روان است.

وی افزود: مردم خوشبختانه به توصیه‌ها توجه کردن و زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کردند لذا در پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت زهرا(س) نیامدند که این همکاری و مشارکت شهروندان جای قدر دانی دارد.

خال تاکید کرد: از صبح امروز (جمعه) پلیس راهور و نیروی انتظامی در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا و داخل مجموعه حضور پر رنگی داشتند و با تلاش همه به ویژه شهروندان که همکاری بی نظیری داشتند، در مجموعه بهشت زهرا(س) ترافیکی وجود ندارد و تردد روان است. مردم با همت بلند خود توصیه و درخواست مسئولان را پذیرفتند و امروز همانند دیروز تمامی پروتکل‌ها در بالاترین سطح در بهشت زهرا رعایت می شود و هیچ تجمعی شکل نگرفته است.

درب باب الحوائج بهشت زهرا تهران در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه امروز(جمعه)

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح