کد خبر : 82655
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 2:09

ترخیص ۳ مصدوم انفجار خط لوله در شوش / بازدید کارشناسان نفت از محل

ترخیص ۳ مصدوم انفجار خط لوله در شوش / بازدید کارشناسان نفت از محل

عکس تزئینی است. ایسنا/خوزستان فرماندار شوش از ترخیص سه تن از مصدومان حادثه انفجار خط لوله انتقال نفت و گاز در بخش فتح‌المبین این شهرستان خبر داد. عدنان غزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه انفجار خط لوله انتقال نفت و گاز در بخش فتح المبین شوش، اظهار کرد: در این

ترخیص ۳ مصدوم انفجار خط لوله در شوش / بازدید کارشناسان نفت از محل
عکس تزئینی است.

ایسنا/خوزستان فرماندار شوش از ترخیص سه تن از مصدومان حادثه انفجار خط لوله انتقال نفت و گاز در بخش فتح‌المبین این شهرستان خبر داد.

عدنان غزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه انفجار خط لوله انتقال نفت و گاز در بخش فتح المبین شوش، اظهار کرد: در این حادثه که ظهر روز گذشته (۱۵ تیرماه) در خط لوله انتقال نفت چشمه خوش رخ داد، سه نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر زخمی شدند که بلافاصله افراد مصدوم به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

وی افزود: سه نفر از مصدومان حادثه پس از انجام مراقبت‌های پزشکی از بیمارستان مرخص شدند و حال‌شان خوب است. یک نفر از مصدومان نیز برای مراقبت‌های بیشتر به اهواز منتقل شده است.

فرماندار شوش تصریح کرد: امروز به همراه کارشناسان صنعت نفت، از محل حادثه بازدیدی انجام شد. علت حادثه در دست بررسی است و پس از مشخص شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته (۱۵ تیرماه) انفجار خط لوله انتقال نفت و گاز در بخش فتح‌المبین شوش باعث کشته شدن سه نفر و زخمی شدن چهار تن دیگر شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح