کد خبر : 168040
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 21:03

تذکر نماینده بویراحمد درباره مطالبات زلزله‌زدگان سی‌سخت

تذکر نماینده بویراحمد درباره مطالبات زلزله‌زدگان سی‌سخت

نماینده مردم بویراحمد در مجلس با اشاره به وقوع زلزله در شهرهای سی‌سخت و دنا نسبت به رسیدگی به مطالبات مردم این دو شهر و کشاورزان و باغداران تذکر داد. به گزارش ایسنا، مهدی روشنفکر در شیفت سوم جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به وقوع زلزله در شهرهای

تذکر نماینده بویراحمد درباره مطالبات زلزله‌زدگان سی‌سخت

نماینده مردم بویراحمد در مجلس با اشاره به وقوع زلزله در شهرهای سی‌سخت و دنا نسبت به رسیدگی به مطالبات مردم این دو شهر و کشاورزان و باغداران تذکر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی روشنفکر در شیفت سوم جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به وقوع زلزله در شهرهای سی‌سخت و دنا اظهار کرد: سی‌سخت، سخت لرزید. اماکن مسکونی و تجاری از ۶۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده است. نه‌تنها بازار تعطیل و صنوف متضرر شده‌اند بلکه همه مردم اعم از فقیر و غنی دچار آسیب روحی و روانی شدید شدند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با بیان اینکه تنها راه کاهش این ناآرامی‌ها ایجاد امید و اعتماد در میان زلزله‌زدگان است، گفت: این عزیزان باید رفتار و عملکرد ما را لمس کنند و پیشرفت را با چشم ببینند در غیر این صورت صدمات روحی این بزرگواران به بحران بزرگ تبدیل خواهد شد.

روشنفکر در پایان تذکر خود به خسارت وارده به کشاورزان و باغداران و عدم رسیدگی به مطالباتشان اشاره و تاکید کرد: خدا را شاکریم که زلزله تلفات جانی نداشته است اما به نظرم هر چه سریعتر باید شاهد رسیدگی به مشکلات کشاورزان و باغداران باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح