کد خبر : 91650
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 23:10

تداوم کاهش نرخ بیکاری استان تهران در بهار ۱۴۰۰

تداوم کاهش نرخ بیکاری استان تهران در بهار ۱۴۰۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تداوم کاهش نرخ بیکاری استان تهران در بهار ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش ایسنا، حشمت اله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: نرخ بیکاری در استان تهران  علاوه بر کاهش در سالهای ۹۸ و ۹۹ در بهار سالجاری نیز کاهش محسوسی را تجربه کرده است. بر اساس آمار منتشره

تداوم کاهش نرخ بیکاری استان تهران در بهار ۱۴۰۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تداوم کاهش نرخ بیکاری استان تهران در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا، حشمت اله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: نرخ بیکاری در استان تهران  علاوه بر کاهش در سالهای ۹۸ و ۹۹ در بهار سالجاری نیز کاهش محسوسی را تجربه کرده است. بر اساس آمار منتشره نرخ بیکاری توسط مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در استان تهران در بهار ۱۴۰۰ به میزان ۶.۳ درصد اعلام شده است که این نرخ در بهار ۱۳۹۹ معادل ۸.۸ درصد بوده است.

وی افزود: در حقیقت نرخ بیکاری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵ درصد کاهش یافته است و بعد از همدان در بین استانهای کشور پایین ترین نرخ بیکاری را تجربه کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، عسگری تاکید کرد: کاهش نرخ بیکاری در استان در کنار افزایش ۰.۴ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی استان حاصل شده است. نرخ بیکاری کل کشور در بهار سالجاری ۸.۸ درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح