کد خبر : 130826
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 22:17

تداوم رفع نقاط آبگرفتگی در خیابان دانشجو میرآباد شرقی شهرکرد

تداوم رفع نقاط آبگرفتگی در خیابان دانشجو میرآباد شرقی شهرکرد

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری شهرکرد گفت: به دنبال جوشش چشمه‌های فصلی ناشی از بارندگی روزهای اخیر، عملیات خاکبرداری، ایمن سازی و رفع نقاط آبگرفتگی منازل مسکونی خیابان دانشجو واقع در محله میرآباد شرقی این شهر توسط اکیپ عمرانی شهرداری همچنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری –

تداوم رفع نقاط آبگرفتگی در خیابان دانشجو میرآباد شرقی شهرکرد
معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری شهرکرد گفت: به دنبال جوشش چشمه‌های فصلی ناشی از بارندگی روزهای اخیر، عملیات خاکبرداری، ایمن سازی و رفع نقاط آبگرفتگی منازل مسکونی خیابان دانشجو واقع در محله میرآباد شرقی این شهر توسط اکیپ عمرانی شهرداری همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – عبدالصادق نجفی اظهار کرد: شهرداری شهرکرد با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و فرمانداری نسبت به خاکبرداری و پیدا کردن منشاء آب‌هایی که وارد منازل شده بودند، اقدام کرد و آب‌های سطحی با حفر کانال و جوی به بیرون از محوطه هدایت شد.
وی افزود: این عملیات از روزهای گذشته به صورت شبانه روزی توسط ماشین‌آلات شهرداری در حال انجام است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا دو روز آینده عملیات خاکبرداری و ایمن سازی به پایان می‌رسد.
نجفی خاطر نشان ساخت: تاکنون ۱۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری در این محل صورت گرفته است. منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح