کد خبر : 149611
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 21:10

تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز سالن‌های فرهنگی و ورزشی بسیج

تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز سالن‌های فرهنگی و ورزشی بسیج

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای با تخصیص اعتبار برای تکمیل، تجهیز و آماده سازی سالن های فرهنگی، ورزشی و امدادی بسیج موافقت کردند. به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امشب (چهارشنبه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش هزینه‌ای پیشنهاد کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور را به تصویب رساندند که

تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز سالن‌های فرهنگی و ورزشی بسیج

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای با تخصیص اعتبار برای تکمیل، تجهیز و آماده سازی سالن های فرهنگی، ورزشی و امدادی بسیج موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امشب (چهارشنبه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش هزینه‌ای پیشنهاد کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور را به تصویب رساندند که براساس آن یک بند به ردیف یک تبصره (۱۹) ماده واحده لایحه بودجه الحاق می‌شود: یک درصد از اعتبارات موضوع این بند برای تکمیل، تجهیز و آماده سازی سالن های فرهنگی، ورزشی و امدادی بسیج هزینه می شود.

پیش از این در ردیف یک تبصره ۱۹ ماده واحده لایحه بودجه به دولت اجازه داده ‌شده بود تا ده‌درصد (۱۰%) از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای هر دستگاه اجرائی مندرج در این قانون را کسر و به ردیف شماره ۳۷-۵۵۰۰۰۰ واریز کند تا با اعتبار مصوب طرحها و زیرطرحهای دستگاه اجرائی مندرج در پیوست شماره (۱) این قانون، در قالب یارانه سود، وجوه اداره‌ شده و یا کمک، برای قراردادهای مذکور اختصاص دهد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح