کد خبر : 144672
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 10:06

تجلیل از جانبازان سمنانی

تجلیل از جانبازان سمنانی

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) مقارن با روز جانباز، از ۱۶ شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شد . به گزارش ایسنا-منطقه سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این مراسم اظهار کرد: جانبازان اسطوره هایی با ایمان هستند که با تاسی از الگوهایی همچون حضرت ابوالفضل (ع) مقتدرانه در مقابل دشمنان

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) مقارن با روز جانباز، از ۱۶ شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شد .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این مراسم اظهار کرد: جانبازان اسطوره هایی با ایمان هستند که با تاسی از الگوهایی همچون حضرت ابوالفضل (ع) مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از ارزشهای انقلاب با جان نثاری و مجاهدت دفاع می کنند. .

سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که بخش عظیمی از موفقیت های حاصله مرهون تلاشهای ارزشمند ایثارگران می باشد افزود: جانبازان با فداکاری و از خود گذشتگی که در دوران دفاع مقدس داشته و به این افتخار نایل شده اند، با خدای خود معامله کرده و اجر این حرکت مقدس، جاودانه و ماندگار خواهد بود .

وی تصریح کرد: رشادت های ایثارگران در عرصه های مختلف باعث به اهتزاز در آمدن پرچم استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف گردیده و مایه مباهات است .

گفتنی است: در این مراسم از مقام شامخ ۱۶ جانباز این شرکت تجلیل صورت گرفت.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح