کد خبر : 80016
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 19:06

تامین هزینه‌های ازدواج و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان است

تامین هزینه‌های ازدواج و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان است

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان شرقی و مدیر عامل موسسه خیریه شمس، جمعی از اعضای موسس ایران تیم و خانواده‌های زوجین، جشن ازدواج ۱۱ زوج معلول در استان برگزار شد. رقیه صادق زاده، مدیر کل امور زنان  و خانواده استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک به عروس

تامین هزینه‌های ازدواج و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان است

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان شرقی و مدیر عامل موسسه خیریه شمس، جمعی از اعضای موسس ایران تیم و خانواده‌های زوجین، جشن ازدواج ۱۱ زوج معلول در استان برگزار شد.

رقیه صادق زاده، مدیر کل امور زنان  و خانواده استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک به عروس و دامادها و خانواده‌هایشان از بانیان این مراسم قدردانی کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های امروزه کشورمان، تشکیل خانواده برای جوانان، اشتغال زایی، تامین هزینه‌های ازدواج و… است که امیدواریم با همت و تلاش این موسسات خیریه بتوانیم در راستای حل مشکلات گام موثرتر برداریم.

محمد نوری زاده، موسس خیریه شمس نیز ضمن تبریک به عروس دامادها، گفت: ترویج ازدواج آسان، کاهش سن ازدواج و حمایت از خانواده زوج‌های جوان جزو اهداف و برنامه‌های ثابت موسسه خیریه شمش است.

وی تصریح کرد: این موسسه علاوه بر تامین هزینه‌های ازدواج افراد بی بضاعت در کل کشور زمینه‌های مختلف از جمله آزادی زندانی، پخش غذای گرم در مناطق محروم، اشتغال زایی برای جوانان و زنان سرپرست خانوار و … نیز فعالیت می‌کنند.

سیما علیپور، موسس هسته مرکزی ایران تیم نیز  در این مراسم گفت: در هسته مرکزی ایران تیم، ۱۰۰ جوان زیر ۳۵ سال مشغول فعالیت هستند و در مجموع ۵۰۰ نفر با ما همکاری دارند، بنابر این مراسم حاصل یک کار تیمی و علاوه بر اعضای تیم همه مزون دارها، مدیران سالن‌های زیبایی، گلفروشی‌ها و تمام کسانی که از طریق «اهدای تخصص»با ما همکاری دارند و در کار بزرگی انجام شده سهیم بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، هزینه‌های مریوط به ازدواج ۱۱ زوج معلول به همت خادمان موسسه خیریه شمس و ایران تیم در استان آذریایجان شرقی تامین شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح