کد خبر : 154481
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 18:34

تأیید ابتلای یک نفر به کرونای انگلیسی در شاهین‌شهر

تأیید ابتلای یک نفر به کرونای انگلیسی در شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه، از مشاهده یک مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شاهین‌شهر خبر داد. علی پارسا در گفت‌وگو با ایسنا با تأیید شناسایی یک مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان، اظهار کرد: پسر یک خانواده پس از سفر و بازگشت از خوزستان به شهرستان علائم کرونا داشته و

تأیید ابتلای یک نفر به کرونای انگلیسی در شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه، از مشاهده یک مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شاهین‌شهر خبر داد.

علی پارسا در گفت‌وگو با ایسنا با تأیید شناسایی یک مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان، اظهار کرد: پسر یک خانواده پس از سفر و بازگشت از خوزستان به شهرستان علائم کرونا داشته و در کمتر از ۲۴ ساعت علائم و شواهد ابتلا به کرونا در چهار نفر دیگر از اعضای همان خانواده نیز بروز کرده و نتیجه تست اختصاصی کرونای انگلیسی مادر این خانواده مثبت اعلام شد.

وی با تأکید بر همت شبکه بهداشت و درمان در مدیریت و کنترل کرونای انگلیسی و جلوگیری از انتشار گسترده آن در شاهین‌شهر و میمه، افزود: تیم واکنش سریع شبکه بهداشت پس از شک به کرونای انگلیسی در این خانواده به درِ منزل آن‌ها مراجعه و تمام اطرافیان در تماس با این فرد را شناسایی و پس از اخذ تست کرونا، همه افراد تحت مراقبت و قرنطینه قرار گرفته‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به بروز سهل انگاری و عادی سازی شهروندان در کنترل و مدیریت کرونا، خاطرنشان کرد: شاهین‌شهر همواره پذیرای مسافران از خوزستان بوده که با توجه به وضعیت قرمز این استان، ضروری است شهروندان از تردد و مسافرت به خوزستان خودداری کرده و نیز از دعوت و پذیرش میهمان از این استان پرهیز کنند.

پارسا تفاوت کرونای انگلیسی با چینی را در سرعت انتشار و گسترش همه‌گیری آن برشمرد و افزود: کادر بهداشت و درمان شهرستان با بهره‌مندی از رهگیری تماس و پیگیری‌های مداوم بر کنترل و مهار انتشار ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان همت گمارده و نیازمند همراهی و همکاری شهروندان در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، جلوگیری از ترددهای غیرضروری و پرهیز از حضور در تجمعات و … است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح