کد خبر : 12491
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:14

بیمه سلامت خود را غیرحضوری تمدید کنید

بیمه سلامت خود را غیرحضوری تمدید کنید

 مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: بیمه شدگان صندوق‌های بیمه روستائیان و سلامت همگانی جهت تمدید بیمه خود از طریق سامانه خدمات غیرحضوری اقدام کنند. پرویز رمضانی با بیان این مطلب که با توجه به اتمام اعتباربیمه  اغلب بیمه‌شدگان صندوقهای روستائیان و سلامت همگانی در پایان شهریور اظهار کرد: برای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر

بیمه سلامت خود را  غیرحضوری تمدید کنید

 مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: بیمه شدگان صندوق‌های بیمه روستائیان و سلامت همگانی جهت تمدید بیمه خود از طریق سامانه خدمات غیرحضوری اقدام کنند.

پرویز رمضانی با بیان این مطلب که با توجه به اتمام اعتباربیمه  اغلب بیمه‌شدگان صندوقهای روستائیان و سلامت همگانی در پایان شهریور اظهار کرد: برای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان و به‌دلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و گسترش این بیماری، اعتبار بیمه‌های فوق به مدت سه ماه دیگر بصورت سیستمی تمدید شد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در نظر است از این پس تمدید اعتبار سیستمی متوقف شد، بیمه‌شدگان صندوقهای مذکور به منظور تمدید اعتبار بیمه از طریق سامانه خدمات غیر حضوری سازمان به آدرس bimehsalamatiranian.ir و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدام کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ادامه داد: همچنین افراد بدون پوشش بیمه نیز  جهت ثبت درخواست پوشش بیمه می توانند از طریق سامانه فوق یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اقدام کنند.
به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان بوشهر، رمضانی تاکید کرد: بیمه شدگانی که پوشش بیمه آنها به‌صورت سیستمی تمدید اعتبار شود و نیز سایر بیمه شدگانی که هم اکنون دارای پوشش بیمه معتبر هستند، تنها در بازه زمانی ۴۰ روز مانده به پایان اعتبار، می‌توانند از طریق سامانه خدمات غیر حضوری نسبت به تمدید اعتبار پوشش بیمه خود اقدام کنند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح