کد خبر : 4630
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 21:01

بیش از ۶۰واحد تولیدی و صنعتی در سیستان وبلوچستان احیا و فعال شدند

بیش از ۶۰واحد تولیدی و صنعتی در سیستان وبلوچستان احیا و فعال شدند

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: با همکاری مجموعه قضایی استان بیش از ۶۰واحد تولیدی و صنعتی در استان احیا و فعال شدند. به گزارش ایسنا  احمدعلی موهبتی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب استان ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و فرارسیدن هفته قوه قضاییه افزود: در استان سیستان و بلوچستان فضای همدلی بسیار خوبی در

بیش از ۶۰واحد تولیدی و صنعتی در سیستان وبلوچستان احیا و فعال شدند

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: با همکاری مجموعه قضایی استان بیش از ۶۰واحد تولیدی و صنعتی در استان احیا و فعال شدند.

به گزارش ایسنا  احمدعلی موهبتی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب استان ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و فرارسیدن هفته قوه قضاییه افزود: در استان سیستان و بلوچستان فضای همدلی بسیار خوبی در جهت خدمت به مردم بین همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی وجود دارد و امروز یک صدای واحد از استان شنیده می‌شود که این مهم باعث شتابان شدن حرکت توسعه استان شده است.

وی افزود: درگیری‌های طایفه‌ای و قتل‌ها و ناامنی‌های ناشی از قاچاق مواد مخدر یکی از معضلاتی است که در استان وجود دارد و سکوت علما، معتمدین و قلم به دستان باعث می‌شود قبح این موضوع از بین برود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: فضای فرهنگی جامعه باید به سمتی برود که افراد خجالت بکشند که از مجرم دفاع کنند.

موهبتی به احیاء و فعالیت مجدد بیش از ۶۰واحد تولیدی و صنعتی در استان اشاره کرد و از همکاری مجموعه قضایی استان در این حوزه تشکر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان هم در این نشست با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش ستاد انتخابات استان بودم، از برگزارکنندگان انتخابات و صیانت از آراء مردم تشکر کرد.

مهدی شمس‌آبادی گفت: رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صبوری در رسیدگی به پرونده ها و گشاده‌رویی با مردم از نکاتی است که همواره به همکاران توصیه شده و مد نظر سیستم قضایی استان است.

وی ادامه داد: طی چندسال گذشته اقدامات ماندگار بسیار خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های توسعه همه جانبه استان صورت گرفته است که از این رو دستگاه قضا هم به عنوان بازو و همیار دستگاه‌های اجرایی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم حضور دارد.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌ها جزو دغدغه‌های مجموعه قضا است، تصریح کرد: بسیاری از افراد مجرم گرفتار در چنگال عدالت، افراد فریب خورده و قربانی باندهای بزرگ هستند که انتظار داریم با کمک علما و فرهنگیان بتوانیم فرهنگ کسب روزی حلال را نهادینه کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: به دنبال اصلاح هستیم و مجازات را آخرین راه میدانیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح