کد خبر : 25215
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 16:03

بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته ناجا در ایلام برگزار می‌شود

بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته ناجا در ایلام برگزار می‌شود

 معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته‌ی ناجا در استان ایلام خبر داد. «فرزاد یاسمی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: رسانه‌ها همیشه با ارائه اخبار و اطلاعات در جهت تامین امنیت و آرامش در جامعه، تلاش کرده و نقش مهمی در این عرصه ایفا کرده‌اند و  اصحاب رسانه

بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته ناجا در ایلام برگزار می‌شود

 معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته‌ی ناجا در استان ایلام خبر داد.

«فرزاد یاسمی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: رسانه‌ها همیشه با ارائه اخبار و اطلاعات در جهت تامین امنیت و آرامش در جامعه، تلاش کرده و نقش مهمی در این عرصه ایفا کرده‌اند و  اصحاب رسانه  که در هفته آتی که به نام نیروی انتظامی نامگذاری شده  با تعامل و همکاری با همکاران انتظامی، اخبار و برنامه های این نیرو را در جهت داشتن جامعه ای امن و سرشار از آرامش به اطلاع افکار عمومی خواهند رساند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همچنان با اقتدار در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست، تصریح کرد: بیش از ۲۰۰  عنوان برنامه در زمینه های مختلف  به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در نقاط مختلف استان ایلام از ۱۷ تا ۲۳ مهر  برگزار می شود.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: اجرای مراسم صبحگاه مشترک، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دیدار با خانواده  معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران،حضور فرماندهان و کارشناسان در مدارس، مساجد و صدا و سیما، برگزاری نشست‌های علمی و  مسابقات ورزشی از جمله برنامه های گرامیداشت هفته ناجا در استان است.

یاسمی گفت: برگزاری رزمایش موتور سیکلت سوارن قانونمند، طرح مردم یاری و خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم و مرزی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده های آنان و برگزاری جشنواره عفاف و حجاب از دیگر برنامه های هفته ناجا  در استان است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح