کد خبر : 11761
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 21:18

به “هرسین” نیایید

به “هرسین” نیایید

 فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به شرایط کرونا و شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور و استان، از تمام مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند خواست که برای حفظ جان و سلامت خود و مردم شهرستان به هرسین سفر نکنند. عبادالله کنجوریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به

به "هرسین" نیایید

 فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به شرایط کرونا و شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور و استان، از تمام مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند خواست که برای حفظ جان و سلامت خود و مردم شهرستان به هرسین سفر نکنند.

عبادالله کنجوریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت “زرد” شهرستان هرسین در بحث کرونا، گفت: برای اجرای موثر مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، تلاش‌های بسیاری در سطح شهرستان صورت گرفت که با تقدیر استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همراه شد.

وی با بیان اینکه شهرستان هرسین هرساله در آستانه بهار پذیرای مسافران نوروزی بوده گفت: مردم هرسین بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و همواره از مهمانان خود پذیرایی کرده اند، اما امسال با توجه به وضعیت کرونا پذیرایی از مهمانان می‌تواند موجب به خطر افتادن سلامت همگان شود.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: برخلاف میل و رویه سابق، از همه هم استانی ها و مردم دیگر استان ها می خواهیم که به هرسین سفر نکنند.

کنجوریان گفت: سفر کردن در شرایطی که کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده حقیقتا کاری خطرناک است و می‌تواند زمینه ابتلای بسیاری افراد به این نوع ویروس خطرناک را فراهم کند، بنابراین از همه افراد می‌خواهیم به طور جد از سفر کردن خودداری کنند.

وی افزود: شهرستان هرسین هم اکنون در وضعیت “زرد” به سرمی برد و ورود مسافران به این شهرستان می تواند این وضعیت را تشدید کرده و به وضعیت نارنجی و حتی قرمز برساند، بنابراین برای حفظ جان و سلامت مردم شهرستان از مردم می‌خواهیم که به طور جد از سفر به شهرستان هرسین خودداری کنند.

کنجوریان گفت: در کنار این درخواست، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از ورود خودروهای با پلاک استان ها و شهرستان های قرمز و نارنجی هم به استان جلوگیری می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح