کد خبر : 189843
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 11:56

به دنبال ایجاد تحول با استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان هستیم

به دنبال ایجاد تحول با استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان هستیم

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از راهکارهای عملیاتی و ارزشمند ایجاد تحول در آموزش و پرورش استان استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان است. محمد خلیل عسکری دوشنبه ۲۰ دی در نشست هم اندیشی فرهنگیان جوان استان فارس گفت: از سال ۹۵ به فکر این بودیم تا با شناسایی ظرفیت‌های بی نظیر جوانان در آموزش

به دنبال ایجاد تحول با استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان هستیم

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از راهکارهای عملیاتی و ارزشمند ایجاد تحول در آموزش و پرورش استان استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان است.

محمد خلیل عسکری دوشنبه ۲۰ دی در نشست هم اندیشی فرهنگیان جوان استان فارس گفت: از سال ۹۵ به فکر این بودیم تا با شناسایی ظرفیت‌های بی نظیر جوانان در آموزش و پرورش به سیستم تعلیم و تربیت کمک کنیم.

او افزود: سال ۹۷ که بیانیه گام دوم انقلاب صادر شد اولین مجموعه و استانی بودیم که در راستای حمایت از این بیانیه تشکل‌ها و جلسات مختلفی را با محوریت اجرای سند تحول بنیادین برگزار کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: مدیریت در طراز انقلاب اسلامی و کارجهادی و گروهی از محورهایی بود که در جلسات هفتگی با فرهنگیان جوان در سنوات قبل دنبال شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: انتصاب مشاور جوان در اداره کل میتواند پل ارتباطی خوبی را با فرهنگیان جوان در راستای استفاده از ظرفیت بی نظیر این قشر خلاق برقرار کند.

او گفت: در صدد هستیم دوره‌ها آموزشی مختلفی را با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای توانمند سازی نیروهای جوان در راستای اجرای سندتحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کنیم.

عسکری بیان کرد: در کمیته انتصابات براساس مدارک تحصیلی و مهارتی و به اقتضای نیازهای متفاوت شهرستان ها از وجود پر برکت جوانان در مسایل مدیریتی و اجرایی بهره خواهیم گرفت.

او افزود: سعی کرده‌ایم در این مدت کوتاه با اراده‌ای قوی و در چارچوب دستورات ستاد ملی کرونا مدارس را فعال کنیم تا دانش اموزان از آموزش های حضوری بی بهره نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید فرایند شناسایی فرهنگیان جوان و انقلابی ادامه دار باشد تا با چتری گسترده تر به دنبال اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح