کد خبر : 86443
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 1:31

به خدا پیوستن ارزشی بس بالاتر دارد

به خدا پیوستن ارزشی بس بالاتر دارد

ایسنا/لرستان شهید جلیل جودکی آقامیرزایی در وصیت نامه خود می‌گوید: به خدا پیوستن ارزشی بس بالاتر دارد. در بخشی از وصیت‌نامه شهید جلیل جودکی آقامیرزایی آمده است: همسر مهربانم گرچه رفتار خوشایندی را که اسلام توصیه کرده نسبت به تو نداشتم و یا با تو کج‌خلقی و یا برخورد بدی داشتم بر من حقیر ببخشی و

به خدا پیوستن ارزشی بس بالاتر دارد

ایسنا/لرستان شهید جلیل جودکی آقامیرزایی در وصیت نامه خود می‌گوید: به خدا پیوستن ارزشی بس بالاتر دارد.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید جلیل جودکی آقامیرزایی آمده است: همسر مهربانم گرچه رفتار خوشایندی را که اسلام توصیه کرده نسبت به تو نداشتم و یا با تو کج‌خلقی و یا برخورد بدی داشتم بر من حقیر ببخشی و بعد از شهادتم به سر و سینه نزنید.

گرچه دنیا و زندگی و همسر و فرزند ارزش مخصوص را دارد. ولی شوق و عاشق شدن و به خدا پیوستن ارزشی بس بالاتر والاتر دارد لذا از من دلگیر و نگران نشوید و ادامه‌دهنده راهم باشید همسرم من تو را خیلی دوست داشتم ولی اسلام و قرآن را از تو بیشتر دوست داشتم.

همسرم از تو می‌خواهم که زینب وار در کنار فرزندانم خوب زندگی کنید و فرزندانم را تنها نگذارید همسرم مهربانم می‌دانم این چند سال که تو را به همسری گرفتم تو را به خاطر خدا تنها گذاشتم.

می‌دانم که سختی و رنج زیادی کشیدی از تو می‌خواهم که مرا حلالم کنی و از تو می‌خواهم که یتیمانم را خوب بزرگ کنی و آن‌ها را به درس وادار کنی و راه خودم را به آن‌ها نشان دهی که بدانند پدرشان مردانه در میدان جنگ به خاطر اسلام و به خاطر دین قرآن شهید شده و بعد از شهادتم فرزندی را که به دنیا خواهد آمد اگر پسر بود نامش را مهدی و اگر دختر بود نامش را زینب بگذارید.

همسرم من رفتم ولی بچه‌هایم را تنها نگذارید و از تو می‌خواهم که مثل آن روزهایی که خودم درکنار شما بودم در کنار یتیمانم زندگی کنید نگذارید که مثل یتیم بمانند می‌دانم که پدرم شما را تنها نمی‌گذارد همسرم در دل زیاد دارم ولی چه کنم؟

و اما پدر عزیزم افتخار و درود بر شما که رنج‌ها و مشقت‌های زیادی را متحمل شدی تا فرزندی پرورش دهی که این‌گونه به جهاد فی سبیل الله بپردازد گرچه با چند خط نمی‌توانم جبران کنم لذا از شما پوزش و حلالیت می‌طلبم. حلایت شما والدین بعد از رضای خدا برگه عبور من از پل صراط است وصیت من به برادرانم، از شما که راه مرا ادامه دهید و یک وصیت به شما دارم آن هم این است که اگر اسلام پیروز شد مادرم را سر قبر امام حسین (ع) ببرید

تا با وی در دل کند چون من خودم آرزو داشتم که مادرم را ببرم حال شما جای من را خالی نکنید و مرا هر جای که پدرم و مادرم که می‌دانند دفن کنید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح