کد خبر : 76716
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 21:16

بهره‌برداری از ۴۴۹ طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان

بهره‌برداری از ۴۴۹ طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۴۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین آلات بوده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.  حسن آل‌بویه با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر یک هزار و۸۷۰ طرح تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان

بهره‌برداری از ۴۴۹ طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۴۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب ماشین آلات بوده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

 حسن آل‌بویه با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر یک هزار و۸۷۰ طرح تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در مراحل ساخت و ساز از تخصیص زمین و دیوار کشی تا نصب سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: از بین طرح‌های تولیدی در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان ۶۰۳ مورد در حال نصب سوله هستند.

آل‌بویه بیان کرد: همچنین از طرح های در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان،  ۲۰۷ مورد در حال دیوار کشی بوده و ۶۱۱ طرح نیز در مرحله تخصیص زمین و ایجاد کارگاه ساخت هستند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی طرح های یاد شده برای ۴۱۳۰۹ نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده طرح های در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان که همگی مربوط به فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند، بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح