کد خبر : 76602
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 21:02

بناهای تاریخی همدان بازگشایی شدند

بناهای تاریخی همدان بازگشایی شدند

ایسنا/همدان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان از بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر همدان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد. مجید جهانگیریان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان و همچنین با استناد به دستورالعمل‌های صادره توسط وزارت میراث‌فرهنگی،

ایسنا/همدان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان از بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر همدان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

مجید جهانگیریان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان و همچنین با استناد به دستورالعمل‌های صادره توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تمامی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر همدان که در اختیار این اداره کل است، بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در دستورالعمل‌های صادره از ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان تصریح شده که مسئولان تمامی جاذبه‌های گردشگری با رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات بهداشتی می‌توانند به گردشگران و علاقه‌مندان به آثار تاریخی خدمات‌رسانی کرده و مسئولان بهداشتی استان نیز بر این روند نظارت خواهند داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، جهانگیریان تصریح کرد: تمامی بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های استان برای بازدید گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹ باز هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح