کد خبر : 62899
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 16:00

بستری ۲۸ و فوت ۳ بیمار کرونایی در اردبیل

بستری ۲۸ و فوت ۳ بیمار کرونایی در اردبیل

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۳ بیمار جان خود را از دست دادند. شهرام حبیب‌زاده ۲۸ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل

بستری 28 و فوت 3 بیمار کرونایی در اردبیل

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۳ بیمار جان خود را از دست دادند.

شهرام حبیب‌زاده ۲۸ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۳ بیمار جان خود را از دست دادند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز یک میلیون ۲۲۵ هزار و ۲۸۱ واکسن بوده است که از این تعداد ۸۰۳ هزار و ۵۷۸ واکسن مربوط به نوبت اول و ۴۲۱ هزار و ۷۰۳ واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۸ بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین ۲۷بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۱۸۶ نفر است که از این تعداد ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌ پارس‌آباد، مشگین‌شهر، ، اردبیل، نمین و خلخال در وضعیت زرد و شهرستان‌های بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، سرعین، نیر و کوثر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح