کد خبر : 141374
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 22:16

برگزاری لیگ ۲۰ رشته ورزشی در سال جاری

برگزاری لیگ ۲۰ رشته ورزشی در سال جاری

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در وبینار سراسری مدیران کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور گفت:ستاد بازی های آسیایی و المپیک باید در ادارات کل شکل بگیرد و برای چگونگی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴ و مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ برنامه ریزی شود. به گزارش ایسنا و به

برگزاری لیگ ۲۰ رشته ورزشی در سال جاری

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در وبینار سراسری مدیران کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور گفت:ستاد بازی های آسیایی و المپیک باید در ادارات کل شکل بگیرد و برای چگونگی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴ و مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ برنامه ریزی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا لیگ ۲۰ رشته در سال ۹۹ برگزار و اردوهای ملی بیشتر رشته ها از شهریور ماه انجام شد.

علی نژاد افزود: ستاد بازی های آسیایی و المپیک باید در ادارات کل شکل بگیرد و برای چگونگی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴ و مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ برنامه ریزی شود.

وی گفت: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر فرصت مناسبی برای کشف استعدادها بود اما نکته مهم تر نگهداشت این استعدادهاست.

معاون وزیر افزود: ادارات کل باید هر سه ماه یک بار گزارشی از روند ستاد بازی های آسیایی و المپیک و استعدادیابی خود را به معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای ارائه دهند.

علی نژاد تصریح کرد: انتخابات هیات های استانی باید به موقع برگزار شود و لازم است هر هیات کانون قهرمانی داشته باشد، دارات کل نسبت به عملکرد هیات ها مسئول هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای آموزشی در ادارات کل باید شکل بگیرد و اثربخشی آن از طریق شاخصه ها انجام شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح