کد خبر : 208651
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 12:55

برگزاری دوره آموزشی برای دو هزار فعال در دهیاری‌های قزوین

برگزاری دوره آموزشی برای دو هزار فعال در دهیاری‌های قزوین

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: امسال ۵۱ دوره آموزشی برای ۲ هزار و ۱۳۷ نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان به مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت برگزار شد.  لیلا غریب در نشست هم اندیشی دهیاران مرجع و مسئولان امور مالی و فنی دهیاری‌ها اظهار کرد: ایجاد اشتغال در

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: امسال ۵۱ دوره آموزشی برای ۲ هزار و ۱۳۷ نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان به مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی برای دو هزار فعال در دهیاری‌های قزوین

 لیلا غریب در نشست هم اندیشی دهیاران مرجع و مسئولان امور مالی و فنی دهیاری‌ها اظهار کرد: ایجاد اشتغال در روستاها یکی از دغدغه‌های مهم دفتر روستایی استاندار قزوین است و برای تحقق این مهم باید توانمند سازی و حمایت از نوآوری با تکیه بر روحیه خودباوری را در بین روستائیان تقویت کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین افزود: برای سال آینده ۳۲ عنوان دوره آموزشی برای دهیاران در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل وسعت عملکرد و وظایف دهیاری و ارتباط بدون واسطه آن با شاخصه اصلی توسعه روستایی آشنایی هرچه بیشتر دهیاران با ضوابط و مقررات قانونی و حدود اختیارات وظایف آن‌ها را تبدیل به یک ضرورت کرده و این مهم منجر به آگاهی افراد از حقوق خود و روستائیان شده است.

این مسئول اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی روستایی حکم بازوان دهیاری‌ها را دارند و تقویت آن‌ها سبب ایجاد درآمد پایدار و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم منطقه می‌شود که ضرورت دارد تا این شرکت‌ها ساماندهی و تقویت شوند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح