کد خبر : 140041
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 10:28

برگزاری جلسه تدوین برنامه عملیاتی اقتصاد استان در سال ۹۸

برگزاری جلسه تدوین برنامه عملیاتی اقتصاد استان در سال ۹۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون ۵۳ معین اقتصادی توانمند در استان انتخاب شده‌اند که لازم است از توانمندی و پتانسیل آن‌ها با رویکرد اقتصاد مردمی در تدوین برنامه‌های عملیاتی استفاده شود.  به گزارش ایسنا-‌منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در جلسه تهیه برنامه راهبردی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون ۵۳ معین اقتصادی توانمند در استان انتخاب شده‌اند که لازم است از توانمندی و پتانسیل آن‌ها با رویکرد اقتصاد مردمی در تدوین برنامه‌های عملیاتی استفاده شود.
 به گزارش ایسنا-‌منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در جلسه تهیه برنامه راهبردی عملیاتی، اهداف اقتصادی استان در سال ۹۸، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ با وجود شرایط سخت و تحریم‌های ظالمانه؛ استان، دستاوردهای ارزشمندی در حوزه اقتصادی داشته است. استان خراسان رضوی با منطقه‌بندی استان به ۱۲ منطقه و با هدف بهره‌گیری از شاخص‌های توسعه متوازن و در راستای ارتقای معیشت مردم، الگوی مثلث توسعه اقتصادی را آغاز کرده و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی به صورت منطقه‌ای با استفاده از توان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، ائمه محترم جمعه و معین‌های اقتصادی- فرهنگی هر منطقه اقدام نمایند.
وی افزود: باید در تدوین برنامه‌های عملیاتی، برنامه دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و همگرایی با برنامه‌های استانی و تطبیق این موارد با یکدیگر دیده شود، همچنین با توجه به اهداف ذیل برنامه ششم توسعه استان شاخص‌های توسعه‌ای لحاظ گردد. تاکنون ۵۳ معین اقتصادی توانمند در استان انتخاب شده‌اند که لازم است از توانمندی و پتانسیل آن‌ها با رویکرد اقتصاد مردمی در تدوین برنامه‌های عملیاتی استفاده شود.
رسولیان در خصوص جزئیات بیشتر برنامه عملیاتی اقتصاد استان در سال ۹۸، گفت: لازم است چند محور عملکردی به ویژه در حوزه‌های اشتغال، تولید، توسعه صادرات، رشد سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید، تسهیلات بانکی و طرح‌های پیشران اقتصادی شهرستان‌ها توسط دستگاه‌های اقتصادی استان در قالب شاخص‌های کیفی و کمی قابل اندازه‌گیری مشخص مدنظر قرار گیرد تا بتوان ضمن نظارت مستمر در طی سال، عملکرد قابل سنجشی را در پایان سال گزارش نمود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به عملکرد بانک‌های استان و خالص پرداختی ۷۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷، تصریح کرد: بانک‌های استان باید ضمن ارتقای نسبت مصارف به منابع، بسترساز بهبود سرمایه‌گذاری و افزایش تولید را منجر گردند. لازم است مشکلات و به ویژه تفویض اختیارهای مورد نیاز در حوزه بانکی احصا شود تا با برگزاری جلساتی تخصصی در سطح ملی، زمینه ارتقای عملکرد بانک‌های استان میسر گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح