کد خبر : 15770
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 22:14

برنامه ریزی برای تامین نیاز آب و برق در فارس

برنامه ریزی برای تامین نیاز آب و برق در فارس

 استاندار فارس خواستار برنامه ریزی برای تامین نیاز آب و برق در استان شد. عنایت‌الله رحیمی در جلسه دیدار نوروزی با جمعی از مدیران صنعت آب و برق استان با گرامیداشت ایام سال نو و با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم و شیوع کرونا گفت: با حمایت مردم و تلاش دولت، تاکنون اقدامات خصمانه دشمن نتیجه بخش

برنامه ریزی برای تامین نیاز آب و برق در فارس

 استاندار فارس خواستار برنامه ریزی برای تامین نیاز آب و برق در استان شد.

عنایت‌الله رحیمی در جلسه دیدار نوروزی با جمعی از مدیران صنعت آب و برق استان با گرامیداشت ایام سال نو و با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم و شیوع کرونا گفت: با حمایت مردم و تلاش دولت، تاکنون اقدامات خصمانه دشمن نتیجه بخش نبوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای شناسایی نیازها و بحران‌های احتمالی در حوزه تامین آب و برق افزود: با توجه به شرایط کاهش نزولات جوی، لازم است تا مدیران حوزه‌های مربوطه نسبت به  پیش بینی مشکلات و بحران‌های احتمالی اقدام کنند و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های دولتی و غیر دولتی بهره گیری کرد.

استاندار فارس با اشاره به افزایش مصرف برق تاکید کرد: برای جبران کمبودهای احتمالی باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره گیری کرد و در این راستا همچنین مصرف بهینه مردم ضروری است.

رحیمی خواستار انگیزه بیشتر مدیران در سال پایانی دولت شد و گفت: مفید بودن  مدیران برای مردم، در همه دولت‌ها مهم است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح