کد خبر : 192812
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 10:43

برنامه‌های امسال دهه‌ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می‌شوند

برنامه‌های امسال دهه‌ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می‌شوند

ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۲۲ کمیته مختلف برگزاری آیین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در این استان بر عهده دارد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دهه‌ی فجر امسال  ۲۲ کمیته تخصصی و ۱۱ ستاد شهرستانی کار برنامه‌ریزی واجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان

برنامه‌های امسال دهه‌ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می‌شوند

ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۲۲ کمیته مختلف برگزاری آیین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در این استان بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دهه‌ی فجر امسال  ۲۲ کمیته تخصصی و ۱۱ ستاد شهرستانی کار برنامه‌ریزی واجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان را بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به جایگاه دهه‌ی فجر  برای ملت ایران ، تصریح کرد:بر این اساس بزرگداشت این ایام تاریخ ساز و ماندگار باید به نحو باشکوه و با مشارکت آحاد مردم برگزار شود و این دهه  به عنوان عید انقلاب هر ساله فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می‌کند و این برهه بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای نشان دادن وحدت، همدلی و ابراز وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

 

چراغی‌پور با تاکید بر اینکه ملت ایران قدردان این انقلاب هستند و برای حفظ و حراست آن از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، تصریح کرد: تلاش ما برای نوآوری و خلاقیت در تدوین و اجرای برنامه‌ها و تدوین بهترین شیوه به منظور تحقق اهداف و ارتقاء سطح کیفی مراسم است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح