کد خبر : 158043
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 10:03

بررسی موضوع تشکیل وزارت بازرگانی در فراکسیون ولایی

بررسی موضوع تشکیل وزارت بازرگانی در فراکسیون ولایی

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از بررسی موضوع تشکیل وزارت بازرگانی در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد. به گزارش ایسنا سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این جلسه درباره بررسی موضوع تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور غضنفری وزیر اسبق وزارت بازرگانی، ضیغمی از اتاق تعاون و جمعی

بررسی موضوع تشکیل وزارت بازرگانی در فراکسیون ولایی

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از بررسی موضوع تشکیل وزارت بازرگانی در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این جلسه درباره بررسی موضوع تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور غضنفری وزیر اسبق وزارت بازرگانی، ضیغمی از اتاق تعاون و جمعی از صاحبنظران اقتصادی تشکیل شد.

وی افزود: آقای غضنفری توضیحاتی درباره دلایل ادغام دو وزارت بازرگانی و صنعت و معدن سابق ارایه کرد و گفت که در سال‌های ۹۰ و ۹۱ در زمان تحریم، ادغام وزارت بازرگانی در وزارت صنعت به مقابله با تحریم‌ها کمک کرد. ما در زمان تحریم به فرماندهی واحد نیاز داریم.

نقوی حسینی در پایان گفت: در این جلسه کارشناسان حوزه بازار، بازرگانی و تجارت بر این موضوع تأکید داشتند که در اغلب کشورها در حوزه تولید و بازار، وحدت وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح