کد خبر : 54750
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 19:48

بررسی سناریوهای تحول در اقتصاد کشور در کمیسیون امنیت ملی مجلس

بررسی سناریوهای تحول در اقتصاد کشور در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت اقتصادی و سناریوهای تحولی در اقتصاد کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از بانک مرکزی، جهاد سازندگی و وزارت صنعت

بررسی سناریوهای تحول در اقتصاد کشور در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت اقتصادی و سناریوهای تحولی در اقتصاد کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از بانک مرکزی، جهاد سازندگی و وزارت صنعت جهت بررسی وضعیت اقتصادی کشوری وراه های کوتاه، میان و بلند مدت برای بهبود آن تشکیل شد.
به گفته وی در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود و شاخص های کلان اقتصادی داده شد. قرار شد این بررسی ها ادامه داشته و دستگاه ها نیز مطالعات خود را جامع تر کنند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح