کد خبر : 104705
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 21:03

برخورد قاطع قانونی با متخلفین سلامت در ۱۲و ۱۳ فروردین

برخورد قاطع قانونی با متخلفین سلامت در ۱۲و ۱۳ فروردین

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به اعلام منع تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، با هر متخلفی که سلامت مردم را نادیده بگیرد، به طور قاطع و قانونی برخورد خواهد شد. سرهنگ محمدرضا محمدی، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص طرح های محدودیت و کنترل ترافیک برای قطع زنجیره

برخورد قاطع قانونی با متخلفین سلامت در ۱۲و ۱۳ فروردین

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به اعلام منع تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، با هر متخلفی که سلامت مردم را نادیده بگیرد، به طور قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص طرح های محدودیت و کنترل ترافیک برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر طرح زوج و فرد از درب منزل با قدرت در حال اجرایی شدن است. همچنین طرح برخورد با خودروهای بدون سرنشین که در حاشیه زاینده‌رود و پارک ها توقف کرده اند نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا، افزود: ابلاغیه جدیدی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده که مبلغ جریمه آن نیز با دو طرح قبل متفاوت است. مبلغ ۵۰۰ هزار تومانی جریمه در حال حاضر شامل ترددهای درون شهری نمی‌شود و مخصوص خودروهای غیر بومی که قصد ورود به شهرهای دیگر را دارند، است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: خروج از شهرها مانعی ندارد، اما مسافران غیر بومی امکان ورود به شهر مسیر را ندارند و باید از کمربندی ها عبور کنند تا به شهر مبدا خود بازگردند.

محمدی توضیح داد: مسافران غیر بومی که از صبح امروز (هشتم فروردین ماه) قصد ورود به اصفهان را داشته باشند شامل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و یک ماه توقیف خودرو خواهند شد. بنابراین مسافران باید همین الان سفر خود را لغو کرده و به شهرهای خود بازگردند.

وی این طرح را کشوری اعلام کرد و گفت: در ورودی تمامی شهرستانهای هر استان در حال اجرا است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان درخصوص اعلام عدم تردد در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه نیز توضیح داد: تمام محورها و مسیرهای شهر مشمول این طرح شده اند. هرگونه تردد از درب منزل تا سطح شهر شامل جریمه خواهد شد که مبلغ آن هنوز مشخص نیست و ممکن است جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در این طرح نیز تسری یابد.

محمدی همچنین با اشاره به طرح های زوج و فرد و ممنوعیت توقف در حاشیه زاینده‌رود و پارک ها، درباره آمار جرایم و توقیف وسایل نقلیه، اعلام کرد: تا غروب دیروز (هفتم فروردین ماه) ۵۴ هزار و ۲۵۵ مورد برای طرح زوج و فرد جریمه شده و ۶ هزار و ۳۱۶ مورد همراه با ۳۵ دستگاه توقیفی ثبت شده است.  

وی تاکید کرد: طرح زوج و فرد هفت صبح تا ۱۲ شب توسط ۴۰۰ دوربین در سطح شهر اعمال می شود. طرح ممنوعیت توقف نیز به طور ۲۴ساعته اجرایی می شود و هر دو طرح به طور حتمی حداقل ۶۰هزار تومان جریمه در پی خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد: روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه نیروها چند برابر شده و طرح ها به شدت پیگیری خواهد شد. برای سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و با هر متخلفی که سلامت جامعه را نادیده بگیرد، به طور قانونی برخورد خواهد شد.

علاوه بر طرح های زوج و فرد از درب منزل و ممنوعیت توقف در حاشیه پارک ها، مصوبه جدید مبنی بر جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرها از صبح امروز (هشتم فروردین ماه) اجرایی شده و طرح منع اکید تردد در سطح شهر در روزهای ۱۲ و ۱۳فروردین نیز ابلاغ شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح