کد خبر : 80411
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 20:40

برخورد با مصادیق تهدید سلامت عمومی از سوی نهادهای متولی

برخورد با مصادیق تهدید سلامت عمومی از سوی نهادهای متولی

ایسنا/یزد به دنبال افزایش روند بستری‌شدگان کرونا در اردکان، نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای این شهرستان در بیمارستان ضیایی برگزار و درخصوص نحوه فعالیت‌ها در شرایط کنونی تصمیم‌گیری شد. «مصطفی پوردهقان‌اردکان» فرماندار اردکان در این نشست که امروز دوشنبه برگزار شد، با استناد به آمار مدیران بهداشت و درمان شهرستان، گفت: از ابتدای خرداد

برخورد با مصادیق تهدید سلامت عمومی از سوی نهادهای متولی

ایسنا/یزد به دنبال افزایش روند بستری‌شدگان کرونا در اردکان، نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای این شهرستان در بیمارستان ضیایی برگزار و درخصوص نحوه فعالیت‌ها در شرایط کنونی تصمیم‌گیری شد.

«مصطفی پوردهقان‌اردکان» فرماندار اردکان در این نشست که امروز دوشنبه برگزار شد، با استناد به آمار مدیران بهداشت و درمان شهرستان، گفت: از ابتدای خرداد تا ۱۲ تیر، ۱۲۸ نفر براثر ابتلا به کرونا در بیمارستان اردکان بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: در فروردین ماه ۱۹۰ نفر، در اردی‌بهشت ۱۸۷ نفر، در خرداد ۷۶ نفر و تا ۱۲ تیر ۵۲ مورد بستری کووید—۱۹ در اردکان به ثبت رسیده است.

پوردهقان‌اردکان گفت: با توجه به روند بیماری در تیرماه جاری، امکان ورود به موج جدیدی از کرونا وجود دارد و باید با اقدامات جدی، از آن جلوگیری کنیم.

فرماندار اردکان افزود: نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در اماکن عمومی و اصناف تشدید می‌شود و با مصادیق تهدید سلامت عمومی از سوی نهادهای متولی برخورد می‌شود.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح