کد خبر : 116604
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 16:04

برخورد با فساد مطالبه عمومی شده است

برخورد با فساد مطالبه عمومی شده است

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: برخورد با فساد تبدیل به مطالبه عمومی شده است. حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز (اول آذرماه) در جلسه شورای قضایی استان زنجان که به میزبانی اداره‌کل بازرسی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز برخورد با فساد به یک باور و مطالبه عمومی تبدیل شده است که سازمان بازرسی با استفاده

برخورد با فساد مطالبه عمومی شده است

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: برخورد با فساد تبدیل به مطالبه عمومی شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز (اول آذرماه) در جلسه شورای قضایی استان زنجان که به میزبانی اداره‌کل بازرسی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز برخورد با فساد به یک باور و مطالبه عمومی تبدیل شده است که سازمان بازرسی با استفاده از ابزارها بر امر نظارت و بازرسی‌ها با جدیت اقدام  کند.

وی با تبریک هفته بسیج، افزود: اگر در انجام وظایف تفکر بسیجی حاکم باشد، انحراف نخواهیم داشت و افتخار ما این است که همه بسیجی هستیم و امیدواریم با حرکت در این مسیر خلاء‌ها را برطرف کنیم.

این مسئول با بیان اینکه سازمان بازرسی به عنوان دیده‌بان بر امر نظارت و بازرسی بر دستگاه‌ها است، ادامه داد: اقدامات خوب و بازرسی‌های اثرگذار سازمان بازرسی بر دستگاه‌ها با توجه به گزارش مدیرکل بازرسی استان جای تقدیر دارد، اگر چه هنوز هم شاهد برخی سوء جریانات و انحرافاتی در تعدادی از دستگاه‌ها هستیم.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، موضوع برخورد با فساد را از وظایف مهم و اصلی سازمان بازرسی برشمرد و گفت: امروز برخورد با فساد به یک باور و مطالبه عمومی تبدیل شده است که سازمان بازرسی با استفاده از ابزارها، بر امر نظارت و بازرسی‌ها با جدیت اقدام کند.

صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه اقدام بهنگام، فوری و دقیق بر امر نظارت و بازرسی از دستگاه‌ها باید در دستور کار سازمان بازرسی استان قرار گیرد؛ چراکه اگر اقدامات بهنگام نباشد، آن وقت شاهد تضییع حقوق مردم و بیت‌المال خواهیم بود.

عالی‌ترین مقام قضایی استان با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم و اولویت‌دار در انتصاب مدیران داشتن روحیه فسادستیزی است، خاطرنشان کرد: اگر مدیری این شاخصه را داشت، شاخصه بعدی از قبیل تخصص و توانمندی ملاک قرار گیرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح