کد خبر : 209103
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 19:59

برای اولین بار در ایران [ساخت پروتز پا مصنوعی هوشمند] با قدرت راه رفتن و حرکت آن

برای اولین بار در ایران [ساخت پروتز پا مصنوعی هوشمند] با قدرت راه رفتن و حرکت آن

قیمت پا مصنوعی هوشمند، موضوعی است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. اگر به دلیل بیماری و یا هر حادثه دیگری مجبورید برای ساخت پروتز اقدام کنید، در ادامه همراهمان باشید؛ ما می خواهیم در مورد پای مصنوعی هوشمند و قیمت آن نکاتی را با شما در میان بگذاریم.  

قیمت پا مصنوعی هوشمند، موضوعی است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. اگر به دلیل بیماری و یا هر حادثه دیگری مجبورید برای ساخت پروتز اقدام کنید، در ادامه همراهمان باشید؛ ما می خواهیم در مورد پای مصنوعی هوشمند و قیمت آن نکاتی را با شما در میان بگذاریم.

 

 

پای مصنوعی هوشمند چیست؟ آیا از ویژگی های آن خبر دارید؟

اولین موضوعی که می خواهیم به صحبت در مورد آن بپردازیم، معرفی پای مصنوعی هوشمند است. پروتزهای هوشمند یکی از جدیدترین و بروزترین انواع پروتز در دنیا هستند و معمولا کسانی که پای آنها از زیر زانو و بالای زانو قطع می شود برای ساخت این نوع اقدام می کنند. این نوع پای مصنوعی بر اساس اطلاعاتی که از محیط دریافت می کند، حرکت کرده و به همین دلیل همه کسانی که آن را نصب می کنند از تجربه حرکات طبیعی به خوبی بهره می برند و آن را حس می کنند.

تکنولوژی و فناوری که در این نوع پروتز به کار برده شده است آن را به یک گزینه مناسب برای افرادی تبدیل کرده است که می خواهند با سرعت های متفاوت، روی سطوح مختلف راه بروند. در کنار این مورد، امکان راه رفتن با کفش های مختلف دیگر مزیتی است که نصب این نوع پروتز فراهم می کند.

قیمت پا مصنوعی هوشمند بالاست و این نیز به دلیل ویژگی هایی است که در آن به چشم می خورد. یکی از همین ویژگی ها این است که افراد در زمان راه رفتن، تعادل بیشتری دارند و به همین واسطه حرکات پای فردی که این نوع پای مصنوعی را نصب می کند، خیلی طبیعی به نظر می رسد. اگر می خواهید پای مصنوعی هوشمند شما، همه ویژگی های ذکر شده در اینجا را داشته باشد، مطابق با نظر سنجی اعلام شده توسط ایلنا، مشرق و فارس، پایار را برای ساخت پاهای مصنوعی هوشمند انتخاب کنید. کارشناسان این مجموعه، توانمندی و مهارت لازم برای ساخت پاهای مصنوعی هوشمند را دارند. پروتز پا زیر زانو (پروتز زیر زانو) کلینیک پایار با قیمت بسیار مناسبی در اختیار کاربران قرار داده می شود.

 

 

قیمت پا مصنوعی هوشمند در ایران چقدر است؟ آیا می دانید؟

همان طوری که در بالاتر نیز اشاره کردیم، قیمت پا مصنوعی هوشمند پایین نبوده و افرادی که از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر می برند می توانند برای ساخت آن اقدام کنند. برخی از عوامل تغییر دهنده قیمت این پروتز به این شرح است:

۱- قطعات به کار برده شده در ساخت؛

پاهای مصنوعی هوشمند با کمک قطعاتی که در آنها به کار برده شده است قادرند از محیط اطراف اطلاعات را کسب کنند. این قطعات، عملکردی بسیار پیشرفته داشته و ساده نیستند. معمولا، قطعات و اجرای پیشرفته با قیمت بالاتری فروخته می شوند.

۲- متریال به کار برده شده در ساخت؛

نوع ماده ای که در ساخت پروتز به کار برده می شود نیز روی قیمت تاثیر دارد. معمولا در ساخت پروتزها و پاهای مصنوعی هوشمند از متریال هایی با کیفیت و درجه یک استفاده می شود. این پروتزها باید در برابر هر گونه ضربه، مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

۳- وسعت قطع عضو؛

وسعت و گستردگی قطع عضو نیز روی قیمت پای پا مصنوعی هوشمند تاثیر می گذارد. کسانی که حجم بیشتری از پای آنها قطع شده است می بایست هزینه بیشتری برای ساخت پروتز پرداخت کنند.

با توجه به اطلاعاتی که در بالا ارائه کردیم، باید متوجه شده باشید که چرا قیمت این پروتز را نمی توان به صورت واضح و مشخص بیان کرد.

قیمت پروتز پا با بیمه چقدر است؟ آیا بیمه، قیمت پا مصنوعی هوشمند را می پردازد؟

قیمت پروتز پا با بیمه چقدر است، از جمله متداول ترین سوالاتی است که افراد درگیر با قطع عضو می پرسند. از آنجایی که بیمه های درمانی قسمتی از هزینه های درمان را پرداخت می کنند، به همین دلیل، بودجه صرف شده برای درمان تا حدی جبران خواهد شد. متاسفانه مشکلی که در کشورمان وجود دارد این است که بیمه های دولتی، هزینه بسیار کمی از قیمت پا مصنوعی هوشمند را پرداخت می کنند و این، به یکی از مسائل و مشکلات افراد درگیر با قطع عضو در کشور تبدیل شده است.

کسانی که از بیمه های تکمیلی استفاده می کنند، در شرایط بهتری بوده و نگرانی شان از بابت پرداخت هزینه ساخت پروتز، زیاد نیست. این گروه، علاوه بر هزینه ای که به بیمه های دولتی می دهند، حق بیمه جداگانه ای به بیمه های تکمیلی نیز پرداخت کرده و از خدمات آنها استفاده می کنند. بیمه های تکمیلی با توجه به سقف تعهداتی که دارند و با در نظر گرفتن میزان حق بیمه ای که افراد پرداخت می کنند به بیمه شوندگان خود کمک می کنند که از پس هزینه های ساخت پروتز برایند. اگر نمی دانید که بیمه تکمیلی تان تا چه اندازه هزینه ساخت پروتز را می پردازد با کارشناسان این بیمه تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را از آنها دریافت کنید.

 

 

آیا مراکز پروتز پا در تهران می توانند ما را در جریان قیمت پا مصنوعی هوشمند بگذارند؟

در خصوص عواملی که روی قیمت پروتز پا زیر زانو (قیمت پا مصنوعی هوشمند) تاثیر می گذارد، نکاتی را بیان کردیم و گفتیم که نمی توان قیمت مشخصی را برای این اندام مصنوعی عنوان کرد. بهترین منبع برای دریافت قیمت انواع اندام های مصنوعی، مراکزی هستند که در حوزه ساخت پروتز یا همان اندام مصنوعی فعالیت می کنند. در این مراکز، کارشناسان و متخصصان حرفه ای ساخت پروتز حضور دارند. این افراد می توانند با ساخت یک پروتز کاربردی و منحصر به فرد به حل بسیاری از مشکلاتی که قطع عضو ایجاد کرده است، کمک می کنند.

از جمله مراکز پروتز پا در تهران که در کار خود، بسیار حرفه ای و درجه یک ظاهر شده، می توان به کلینیک ارتوپدی فنی پایار اشاره کرد. کارشناسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند، دانش و توان لازم برای ساخت پروتز را دارند و می توانند کاربردی ترین نوع پروتز را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح