کد خبر : 120324
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 22:37

بدره تاکنون پذیرای بیش از ۷۱ هزار نفر مهمان نوروزی بوده است

بدره تاکنون پذیرای بیش از ۷۱ هزار نفر مهمان نوروزی بوده است

سرپرست فرمانداری شهرستان بدره گفت: این شهرستان تاکنون پذیرای بیش از ۷۱ هزار مهمان نوروزی بوده و تنگه کافرین بیشترین آمار حضور گردشگر را به خود اختصاص داده است. «یونس آزادی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: شهرستان بدره با جاذبه‌ها و منابع متعدد و متنوع در حال تبدیل‌شدن به یک مقصد جذاب

سرپرست فرمانداری شهرستان بدره گفت: این شهرستان تاکنون پذیرای بیش از ۷۱ هزار مهمان نوروزی بوده و تنگه کافرین بیشترین آمار حضور گردشگر را به خود اختصاص داده است.

«یونس آزادی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: شهرستان بدره با جاذبه‌ها و منابع متعدد و متنوع در حال تبدیل‌شدن به یک مقصد جذاب گردشگری است و طبق آمار ارائه‌شده از طرف اداره میراث فرهنگی شهرستان، از ابتدای تعطیلات تا پایان پنجمین روز از نوروز، ۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان دیدن کرده‌اند که در این میان تنگه زیبای کافری بیشترین گردشگران را به خود جذب کرده است .

وی در خصوص آمار گردشگران اسکان‌یافته در شهرستان گفت:  از ابتدای تعطیلات تا پایان پنجمین روز از نوروز، جمعاً ۸ هزار و ۶۲۰ نفر در مراکز اقامتی شهرستان ازجمله مدارس، واحدهای بوم گردی و … اسکان‌یافته‌اند که با توجه به اسکان شمار زیادی از گردشگران در منازل اقوام و خویشان و مهمانسراهای اداری، آمار گردشگران اسکان‌یافته بسیار بیش از آمار اعلام‌شده است .

آزادی با اشاره به موقعیت شهرستان بدره و نزدیکی به شهرستان‌های ایلام و دره شهر، گفت: بدره یکی از مقاصد اصلی گردشگران یک‌روزه است به شکلی که گردشگران صبح به شهرستان وارد می‌شوند و شب‌هنگام به محل سکونت خود مراجعت می‌کنند.

وی از هم استانی‌های عزیز دعوت کرد بخشی از تعطیلات نوروزی خود را در شهرستان زیبای بدره بگذرانند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح