کد خبر : 6386
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 14:38

بدبیاری دیگر برای کلمبیا در راه صعود به جام جهانی

بدبیاری دیگر برای کلمبیا در راه صعود به جام جهانی

خامس رودریگس اعلام کرد که حضورش در دیدارهای آتی کلمبیا در انتخابی جام جهانی قطعی نیست.  به نقل از آس، خامس رودریگس بارها و بارها تأکید کرده است که آینده او در تیم ملی کلمبیا هنوز مشخص نشده است و او به زودی تصمیم می گیرد. با این حال وی در آخرین مصاحبه خود اطمینان

بدبیاری دیگر برای کلمبیا در راه صعود به جام جهانی

خامس رودریگس اعلام کرد که حضورش در دیدارهای آتی کلمبیا در انتخابی جام جهانی قطعی نیست.

 به نقل از آس، خامس رودریگس بارها و بارها تأکید کرده است که آینده او در تیم ملی کلمبیا هنوز مشخص نشده است و او به زودی تصمیم می گیرد. با این حال وی در آخرین مصاحبه خود اطمینان داد که حضور او در مقدماتی بعدی که در سپتامبر با سه بازی انجام می شود قطعی نشده است.
رینالدو روئدا سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا که جانشین کارلوس کی‌روش شد، خامس را در بازی اخیر به دلیل شرایط نامطلوب دعوت نکرد. خامس پیش از این نیز چندین بار اعلام کرده بود که نمی داند در آینده با تیم ملی چه اتفاقاتی برای او می افتد اما او همیشه به صراحت اعلام کرده است که کاملا از تیم ملی حمایت می کند.
خامس گفت: همیشه برای هم تیمی هایم آرزوی موفقیت می کنم، سه بازی سخت داریم اما امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و برای بازگشت کلمبیا به جام جهانی باید متحد باشیم. کلمبیا همیشه باید در جام جهانی باشد زیرا استعدادهای زیادی داریم و برای ما افت دارد که در رویداد بزرگی مثل جام جهانی حضور نداشته باشیم.
کلمبیا در ۳ دیدار بعدی خود باید برابر بولیوی، شیلی و اروگوئه در انتخابی جام جهانی قرار گیرد و شرایط حساسی برای صعود به جام جهانی دارد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح