کد خبر : 175458
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 18:01

با تعامل و هم‌افزایی، در جهت حل مشکلات کشور حرکت خواهیم کرد

با تعامل و هم‌افزایی، در جهت حل مشکلات کشور حرکت خواهیم کرد

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، ضمن تقدیر از زحمات استاندار سابق خوزستان، گفت: در این شرایط حساس با تعامل و هم افزایی، وحدت، ایمان، انگیزه و پرکار در جهت حل مشکلات و پیشرفت استان حرکت خواهیم کرد. سردار احمد خادم سیدالشهداء در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان که امروز (۳۰ بهمن) در

با تعامل و هم‌افزایی، در جهت حل مشکلات کشور حرکت خواهیم کرد

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، ضمن تقدیر از زحمات استاندار سابق خوزستان، گفت: در این شرایط حساس با تعامل و هم افزایی، وحدت، ایمان، انگیزه و پرکار در جهت حل مشکلات و پیشرفت استان حرکت خواهیم کرد.

سردار احمد خادم سیدالشهداء در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان که امروز (۳۰ بهمن) در سالن اجتماعات امام رضا شهرک نفت برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار خوزستان، اظهار کرد: برادر گرامی آقای شریعتی، پاسداری از حریم اسلام بالاترین وظیفه است. قبول مسئولیت جهت رضایت خداوند متعال فرصتی است تا انسان های با ایمان خود را آزموده و با انجام مسئولیت و تکلیف، دین خود را به اسلام و خون پاک شهدا ادا کنند. لذا به جهت تقدیر از زحمات شبانه روزی و مستمر جناب عالی در سالیان مسئولیت در راستای خدمات رسانی به مردم شریف و ولایتمدار خوزستان از شما تقدیر می کنم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: تلاش در جهت مهار آتش سوزی، زلزله و کرونا، حل مشکلات زیرساختی شهرستان ها، پیگیری جهت محرومیت زدایی و حل مشکل بیکاری، ترویج فرهنگ حضور میدانی مسئولان و مدیران در تمام صحنه ها، تلاش در جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان استان، هماهنگی سازمان ها، ادارات و نهادها برای رفع نیازمندی استان، تعامل سازنده با نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی، ائمه جمعه، پشتیبانی از نیروهای مسلح، انتصاب فرمانداران و مسئولان لایق و خدوم، هماهنگی میان اعضای شورای اداری و شورای تامین استان و شورای ستاد کرونا، تعامل و هماهنگی هدفمند با سران عشایر، طوایف و کلیه اقوام، ایجاد همدلی و تلاش، حضور مستمر در صحنه های ایثار و شهادت که تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از این نمونه ها است و ده‌ها اقدام دیگر در طول تصدی مسئولیت استانداری از سوی شما اتفاق افتاد که از طرف مردم و مسئولان و نیروهای مسلح از خدمات شما تقدیر و تشکر می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در پایان تصریح کرد: وضع کشور با همین عقب‌ماندگی‌ها بسیار بهتر از وضعیت پیش از انقلاب است. در این شرایط حساس با تعامل و هم‌افزایی، وحدت، ایمان، انگیزه و پرکار در جهت حل مشکلات و پیشرفت استان حرکت خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح