کد خبر : 92453
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 15:10

باید نگاه ویژه ای به بازآفرینی شهری در محله های مورد هدف ارومیه داشت

باید نگاه ویژه ای به بازآفرینی شهری در محله های مورد هدف ارومیه داشت

  فرماندار ارومیه گفت: نباید در حوزه بازآفرینی شهری به صورت جزیره ای عمل کرد. رسول مقابلی امروز ۲۴ آبان در نشست ستاد باز آفرینی شهری که در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل یافت، بابیان اینکه بر اساس مصوبه هیات وزیران ستاد ملی راهبردی احیاء، نوسازی و توانمند سازی بافت فرسوده و ناکارآمد مصوب شد و بر اساس آن

باید نگاه ویژه ای به بازآفرینی شهری در محله های مورد هدف ارومیه داشت

  فرماندار ارومیه گفت: نباید در حوزه بازآفرینی شهری به صورت جزیره ای عمل کرد.

رسول مقابلی امروز ۲۴ آبان در نشست ستاد باز آفرینی شهری که در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل یافت، بابیان اینکه بر اساس مصوبه هیات وزیران ستاد ملی راهبردی احیاء، نوسازی و توانمند سازی بافت فرسوده و ناکارآمد مصوب شد و بر اساس آن نیز ستاد بازآفرینی تشکیل یافته،  عنوان کرد:  در این راستا محله های مورد هدف جهت باز آفرینی شهری با هدف ارتقا زندگی شهروندی، احیاء هویت تاریخی شهر و تحقق مدیریت یکپارچه  شناسایی شد تا با انجام اقدامات جامع،  مشترک و بصورت متوازن برنامه ها  در حوزه باز آفرینی شهری تحقق یابد.

مقابلی با تاکید بر اینکه در حوزه باز آفرینی شهری  نباید بصورت جزیره ای عمل و باید وحدت رویه داشت، عنوان کرد: با وحدت رویه و با بهره گیری از طرح های باز آفرینی، می توان طرح ها را تصویب و با دریافت اعتبارات ملی برای اجرای آنها، حوزه بازآفرینی را در سطح شهر پررنگ کرد.

وی با بیان اینکه باید به مقوله بازآفرینی در محله های مورد هدف نگاه ویژه شود، بیان کرد:  دستگاه های اجرایی ذیربط نیازها و برنامه ها خود در حوزه بازآفرینی را اعلام کنند تا با بررسی و تصویب آنها، اقدامات مشترک در این حوزه انجام شود.

فرماندار ارومیه به تشکیل جلسه ستاد بازآفرینی شهری طی هر ماه تاکید کرد و گفت:  اعضاء ستاد، اقدامات خود در حوزه بازآفرینی شهری را به شهرداری ارومیه گزارش دهند .

به گفته وی مردم از ما مطالبه دارند و حل آنها بر عهده ما است و باید در حوزه بازآفرینی در محله های مورد هدف با اجرای برنامه های مصوب شده پاسخگوی نیازهای شهروندان بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح