کد خبر : 40461
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 21:58

بازگشایی مرز چذابه برای صادرات

بازگشایی مرز چذابه برای صادرات

 رئیس اتاق بازرگانی اهواز از بازگشایی مرز چذابه و از سرگیری صادرات کالاهای غیر نفتی به کشور عراق خبر داد. شهلا عموری اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در کشور عراق، مرز چذابه در دشت آزادگان به مدت سه روز به روی صادرکنندگان بسته شده بود. این مرز از امروز و پس از دو

بازگشایی مرز چذابه برای صادرات

 رئیس اتاق بازرگانی اهواز از بازگشایی مرز چذابه و از سرگیری صادرات کالاهای غیر نفتی به کشور عراق خبر داد.

شهلا عموری اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در کشور عراق، مرز چذابه در دشت آزادگان به مدت سه روز به روی صادرکنندگان بسته شده بود. این مرز از امروز و پس از دو روز، بازگشایی شده و اکنون صادرات کالای غیر نفتی از چذابه به کشور عراق در حال انجام است.
وی افزود: تشریفات قانونی و هماهنگی‌های لازم برای از سرگیری صادرات کالای غیرنفتی با مرزبانی، گمرک، حمل و نقل پایانه‌ها و نیروی انتظامی انجام شده است و صادرات از پایانه مرزی چذابه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی محوطه بازارچه مرزی در حال انجام است.
رئیس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: مواد غذایی و لبنی، مصالح ساختمانی و تره‌بار از مهم‌ترین اقلام صادراتی ایران به کشور عراق هستند که از طریق پایانه مرزی چذابه به این کشور صادر می‌شوند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح