کد خبر : 131478
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 23:19

بازگشایی فیروزکوه و چند محور دیگر/ انسداد دو محور درپی طوفان شن

بازگشایی فیروزکوه و چند محور دیگر/ انسداد دو محور درپی طوفان شن

عکس آرشیوی است رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی محور فیروزکوه و تعدادی دیگر از محورهای مسدود شده خبر داد. سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت محورهای مسدود و بازگشایی شده در کشور ، گفت: محورهای کلات – مشهد در استان خراسان رضوی،  بوئین زهرا-ساوه در استان قزوین، گردنه

بازگشایی فیروزکوه و چند محور دیگر/ انسداد دو محور درپی طوفان شن
عکس آرشیوی است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی محور فیروزکوه و تعدادی دیگر از محورهای مسدود شده خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت محورهای مسدود و بازگشایی شده در کشور ، گفت: محورهای کلات – مشهد در استان خراسان رضوی،  بوئین زهرا-ساوه در استان قزوین، گردنه آهوان محور سمنان – دامغان در استان سمنان و محور فرعی فیروزه-خوشاب در استان خراسان رضوی که پیش از این مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری و پلیس راهور بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه محور فیروزکوه در استان مازندران و شرق استان تهران نیز بازگشایی شده است، گفت: همچنین محورهای کلات- درگز، سرولایت- قوچان، سرولایت- نیشابور و سبزوار-جوین در استان خراسان رضوی،  آزادراه زنجان-قزوین در استان زنجان،  آزادراه غدیر در  استان‌های تهران و البرز و محور محور سرچم-اردبیل در استان زنجان نیز بازگشایی شده و تردد در آنها در حال انجام است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از انسداد محور محور فهرج – زاهدان در استان کرمان به دلیل طوفان شن و کاهش دید خبر داد و گفت: محورهای زاهدان-بم و زاهدان-خاش در استان سیستان و بلوچستان نیز در پی طوفان شدید و گرد و خاک مسدود است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح