کد خبر : 109377
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 23:03

بازدید دادستان استان از زندان مرکزی کرمانشاه

بازدید دادستان استان از زندان مرکزی کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه صبح امروز (یازدهم فروردین) از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کرد و در دیدار چهره به چهره با برخی از زندانیان در جریان مشکلات و مسائل قضایی آنها قرار گرفت. شهرام کرمی پس از انجام این بازدید در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه صبح امروز (یازدهم فروردین) از زندان مرکزی کرمانشاه بازدید کرد و در دیدار چهره به چهره با برخی از زندانیان در جریان مشکلات و مسائل قضایی آنها قرار گرفت.

شهرام کرمی پس از انجام این بازدید در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر اتخاذ سیاست های کیفری مناسب متعاقب انتشار ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: در این راستا دادسرای کرمانشاه تدابیر ویژه‌ای نظیر کاهش ورودی زندان‌ها جز در مواردی که بازداشت متهمان ضرورت دارد را اتخاذ کرده است.

وی تصریح کرد: اقداماتی دیگر همچون اجتناب از صدور قرار بازداشت موقت، اعطای مرخصی به زندانیان و صدور دستورات لازم برای اعطای عفو و پایان حبس به زندانیان را در دستور کار قرار دادیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از افزایش تعداد زندانیانی که در استان به دلیل شیوع کرونا به آنها مرخصی اعطا شده خبرداد و گفت: تاکنون به ۱۴۵۰ نفر از زندانیان استان مرخصی داده‌ایم که مرخصی ۳۲۷ نفر از این تعداد به دلیل اتمام زمان مرخصی تمدید شد و به مناسبت اعیاد رجبیه هم ۳۷۴ زندانی مرخصی گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۳۰ زندانی استان نیز که مدت زمان زیادی تا پایان حبسشان باقی نمانده بود،  مورد عفو قرار گرفتند.

کرمی در ادامه بااشاره به تشکیل کمیته قضایی کرمانشاه و بازدید مستمر قضات از زندانهای استان، گفت: در این راستا صبح امروز(دوشنبه) بازدیدی از زندان مرکزی کرمانشاه داشتیم و در دیدار چهره به چهره با تعدادی از زندانیان در جریان مشکلات و مسائل قضایی آنها قرار گرفتیم.

وی در پایان از صدور دستوراتی برای تسهیل در روند رسیدگی به پرونده های قضایی زندانیان و اتخاذ تصمیماتی جهت مراقبت های امنیتی و بهداشتی از زندان های کرمانشاه خبرداد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح