کد خبر : 7872
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 19:40

بازداشت کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی

بازداشت کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی

 فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان “محمود آباد” خبر داد. مرتضی میرزایی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه فردی به مرجع انتظامی و قضائی شهرستان “محمودآباد”، مبنی بر کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد ریالی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود:

بازداشت کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی

 فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان “محمود آباد” خبر داد.

مرتضی میرزایی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه فردی به مرجع انتظامی و قضائی شهرستان “محمودآباد”، مبنی بر کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد ریالی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مال باخته که برای مدتی طولانی در سفر خارج از کشور بوده برای انجام امور اداری و تجاری، کلیه اموال و دارایی های خود را به فردی که راننده و مورد اعتماد وی بوده، واگذار کرده است.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: فرد مورد اعتماد شاکی که متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری است با سوء استفاده از این اعتماد پس از فروش اموال و دارایی های شاکی، اقدام به سرمایه گذاری در امر خرید و فروش بیش از ۳ هراز تن برنج و کسب مال نامشروع می کند.
میرزایی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری را که در ییلاقات یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود، شناسایی کردند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده به ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و با قرار قانونی صادره از مرجع قضائی روانه زندان شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح