کد خبر : 146202
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 18:12

بازار تاریخی اردبیل با پنل‌های خورشیدی مجهز می‌شود

بازار تاریخی اردبیل با پنل‌های خورشیدی مجهز می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده گرمایش بازار تاریخی اردبیل با استفاده از پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود. نادر فلاحی در جلسه شورای فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تامین گرمایش بازار تاریخی اردبیل رایزنی‌های اساسی انجام شده و تلاش و جدیت بر حل مشکلات در این

بازار تاریخی اردبیل با پنل‌های خورشیدی مجهز می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده گرمایش بازار تاریخی اردبیل با استفاده از پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود.

نادر فلاحی در جلسه شورای فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تامین گرمایش بازار تاریخی اردبیل رایزنی‌های اساسی انجام شده و تلاش و جدیت بر حل مشکلات در این حوزه با تامین گرمایش برای رفاه حال بازاریان و شهروندان و گردشگران است.

وی تامین گرمایش از طریق پنل‌های خورشیدی را از جمله برنامه‌ها در این راستا برشمرد و بیان کرد: در صورت نیاز به لوله‌کشی گاز با تامین اعتبار از طریق این اداره‌کل و خودیاری اهالی بازار این طرح از پشت بام بازار انجام می‌شود.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اجرا در این بازار تاریخی گفت: طرح توسعه سرای برنج‌فروشان و نیز سرای پنبه فروشان و انشعاب برای ایجاد کانال آب از دیگر برنامه‌هایی است که در بازار تاریخی اردبیل اجرا می‌شود.

فلاحی با اشاره به دیگر طرح‌ها و پرونده‌های در دست بررسی عنوان کرد: در مورد راه‌اندازی اکوکمپ کپز در لاهرود مشگین‌شهر توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی، با توجه به باستانی بودن منطقه و وجود قبور باستانی لازم است این اقدام پس از کاووش محوطه توسط اداره‌کل انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی اکوکمپ گردشگری در این محوطه پس از کاوش و رفع موانع و مشکلات در این رابطه و بعد از اعلام نتیجه کاوش انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح