کد خبر : 93937
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 21:57

بارندگی تابستانه شیراز ۵۵ مصدوم برجا گذاشت

بارندگی تابستانه شیراز ۵۵ مصدوم برجا گذاشت

ایسنا/فارس در نخستین ساعات بارندگی روز گذشته شیراز، ۵۵ نفر از شهروندان براثر تصادف مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی منتقل شدند. رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز، با بیان اینکه این مرکز تخصصی تروما، روز یکشنبه ۲۷ تیر و به دنبال بارندگی شیراز، ۵۵ مصدوم را پذیرش کرده است،

بارندگی تابستانه شیراز ۵۵ مصدوم برجا گذاشت

ایسنا/فارس در نخستین ساعات بارندگی روز گذشته شیراز، ۵۵ نفر از شهروندان براثر تصادف مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی منتقل شدند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز، با بیان اینکه این مرکز تخصصی تروما، روز یکشنبه ۲۷ تیر و به دنبال بارندگی شیراز، ۵۵ مصدوم را پذیرش کرده است، گفت: همه مصدومان خدمات درمانی را دریافت کردند و اکنون تنها وضعیت ۶ مصدوم، نامساعد است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، امین نیاکان افزود: نخستین بارندگی ها، بیش از سایر بارندگی ها سبب لغزندگی جاده ها و خیابان ها می شود، وجود لایه نازک خاک و چربی دود و اثرات به جا مانده از لاستیک خودروها بر سطح جاده ها، سبب می شود تا میزان لغزندگی در جاده ها، چند برابر شود.

نیاکان تاکید کرد: رانندگی در جاده‌های لغزنده و هوای بارانی نیازمند رعایت بیشتر نکات ایمنی است و غفلت از آن می ‌تواند زیان‌ها و پیامدهای جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بعدازظهر دیروز، شیراز شاهد بارندگی شدیدی بود که علیرغم تمهیدات اندیشیده شده، منجر به آبگرفتگی برخی معابر و وقوع حوادثی خصوصا تصادفات رانندگی در این کلانشهر شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح