کد خبر : 120186
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 22:26

بارش ۴۳ میلی‌متری باران در نطنز

بارش ۴۳ میلی‌متری باران در نطنز

رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: درحالی‌که در ۷ ماه سال زراعی قبل ۴۵ میلی‌متر بارش باران داشته‌ایم، در ۲۴ ساعت گذشته در نطنز ۴۳ میلیمتر باران باریده است. ناصر عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نطنز، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در نطنز بیش از ۴۳ میلیمتر بارش باران داشته‌ایم که از

بارش 43 میلی‌متری باران در نطنز
رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: درحالی‌که در ۷ ماه سال زراعی قبل ۴۵ میلی‌متر بارش باران داشته‌ایم، در ۲۴ ساعت گذشته در نطنز ۴۳ میلیمتر باران باریده است.
ناصر عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نطنز، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در نطنز بیش از ۴۳ میلیمتر بارش باران داشته‌ایم که از مهر ۹۵ تا فروردین ۹۶ در کل به میزان ۴۵ میلیمتر بارش باران در نطنز رخ‌داده است که به این معنی است در ۲۴ ساعت گذشته به میزان ۷ ماه از سال زراعی قبل بارش باران در نطنز داشته‌ایم.
وی افزود: طبق اعلام قبلی سازمان هواشناسی این توده هوایی قوی از بامداد روز دوشنبه فعالیت خود را آغاز کرده و تا این لحظه ۴۳ میلیمتر باران در نطنز باریده است که همچنان هم بارش ادامه دارد و رفته‌رفته تا اوایل امشب از شدت بارش‌ها کاسته شده و تا صبح فردا هوا صاف خواهد شد.
رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: با این ۴۳ میل‌متر بارش میزان بارش‌ها در سال زراعی جاری در نطنز به ۱۸۹.۸ میلیمتر رسیده که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال قبل که ۴۵.۱ میلیمتر بوده است، رشد قابل قبولی محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: بیشترین بارش‌ها در سامانه بارشی اخیر در شهرستان نطنز متعلق به روستای ابیانه بوده که به میزان ۴۶ میلیمتر بارش باران داشته‌ایم و میزان بارش‌ها در سال زراعی جاری در این روستا را به ۲۶۳ میلی‌متر رسانده است.
عزیزی خاطرنشان کرد: با توجه به صدور اخطاریه‌های قبلی و جاری شدن سیل در رودخانه‌های فصلی نطنز، باز هم از مردم تقاضا می‌کنیم از توقف در مسیر رودخانه‌ها جدا خودداری کنند و برای تماشای سیل و یا عکاسی و فیلم‌برداری به رودخانه‌های طغیان کرده نزدیک نشوند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح