کد خبر : 183342
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:12

بارش های پراکنده در گیلان تا اواسط هفته/ وزش باد گرم از سه شنبه

بارش های پراکنده در گیلان تا اواسط هفته/ وزش باد گرم از سه شنبه

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از عصر و شب امروز با نفوذ تدریجی جریانات شمالی، به تناوب شرایط برای افزایش ابر و در برخی از نقاط بارندگی پراکنده تا اواسط هفته فراهم می شود. محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان استان گیلان را در غالب نقاط نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد:

بارش های پراکنده در گیلان تا اواسط هفته/ وزش باد گرم از سه شنبه

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از عصر و شب امروز با نفوذ تدریجی جریانات شمالی، به تناوب شرایط برای افزایش ابر و در برخی از نقاط بارندگی پراکنده تا اواسط هفته فراهم می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان استان گیلان را در غالب نقاط نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: در برخی از نقاط شاهد وزش باد(گاهی جنوبی) هستیم و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی با بیان اینکه آستارا با ۹ درجه سلسیوس و رودبار با ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای رشت نیز طی امروز به ترتیب ۹ و ۱۴ درجه سلسیوس بوده و احتمال بارش ۴۵ درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی تا بعد از ظهر امروز در منطقه است.

دادرس، از وزش باد جنوبی در ارتفاعات و دامنه ها و وقوع پدیده مه در نواحی جلگه ای طی امروز خبر داد و تصریح کرد: به تدریج از عصر و شب امروز با نفوذ جریانات شمالی، به تناوب شرایط برای افزایش ابر و در برخی از نقاط بارندگی پراکنده تا اواسط هفته فراهم می شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مجددا وزش بد جنوبی(باد گرم) مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: بیشینه ارتفاع موج دریا طی امروز و فردا نیز حدود یک متر است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح