کد خبر : 116490
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 15:48

باران و مه جاده‌های زنجان را فرا گرفته است

باران و مه جاده‌های زنجان را فرا گرفته است

ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، از بارش پراکنده باران و وقوع مه موضعی در جاده‌ها خبر داد. محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: هم‌اکنون بارش پراکنده باران همراه با مه موضعی، پدیده غالب در آزادراه و محور ترانزیت زنجان ـ قزوین

باران و مه جاده‌های زنجان را فرا گرفته است

ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، از بارش پراکنده باران و وقوع مه موضعی در جاده‌ها خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: هم‌اکنون بارش پراکنده باران همراه با مه موضعی، پدیده غالب در آزادراه و محور ترانزیت زنجان ـ قزوین و محورهای زنجان ـ بیجار، زنجان ـ دندی ـ تخت‌سلیمان و سلطانیه ـ خدابنده ـ همدان است.

وی وضعیت جوی در محورهای نیک‌پی ـ ماه‌نشان، زنجان ـ طارم، زنجان ـ تهم ـ چورزق و ابهر ـ خدابنده را دارای بارش پراکنده همراه با مه موضعی عنوان کرد و گفت: بارش باران سطح جاده را لغزنده کرده و لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی استان دارای بارش پراکنده باران است و تردد به حالت روان در همه محورها جریان دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه استان فاقد هرگونه انسداد در محورهای شریانی و غیرشریانی است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی، از مسافران تقاضا داریم پیش از سفر با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح